پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24929
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان گفت: وضعیت آلاینده‌ها در شهرستان کنگان بغرنج شده است. به گزارش «صدای استان» به نقل از فارس؛ سیداحمد موسوی بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه‌های کنگان، اظهار داشت: دانشجو به عنوان یک قشر فرهیخته و پیش‌رو اجتماع نقش مؤثری در عمران و پیشرفت یک جامعه دارد….

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 19 آذر 1398 - 14:00

صدای استان : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان گفت: وضعیت آلاینده‌ها در شهرستان کنگان بغرنج شده است.

به گزارش «صدای استان» به نقل از فارس؛ سیداحمد موسوی بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه‌های کنگان، اظهار داشت: دانشجو به عنوان یک قشر فرهیخته و پیش‌رو اجتماع نقش مؤثری در عمران و پیشرفت یک جامعه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه‌ها با دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه قضایی شد و بیان داشت: نظارت شما می‌تواند در فرآیند قضایی به ما کمک کند.

وی به اولویت‌های دستگاه قضایی در شهرستان کنگان اشاره کرد و ادامه داد: صیانت از امنیت شهرستان خط قرمز ما  است و در قضایای اخیر سعی شد تا حد امکان بین معترضین و اغتشاش‌گران تبعیض قائل شویم و خوشبختانه با مدیریت شورای تأمین و نجابت و همکاری مردم بدون کوچکترین درگیری و تخریبی این موضوع مدیریت شد.

موسوی حفظ حقوق عامه و صیانت از منابع ملی را از دیگر اولویت‌ها دانست و گفت: بحث آلاینده‌ها یکی از مسائلی است که در شهرستان کنگان بغرنج شده است که مکاتباتی با تهران داشته‌ایم و در سفر آینده رئیس قوه قضاییه به استان این مسئله پیگیری می‌شود.

وی یادآور شد: سعی کرده‌ایم تا جایی که امکان دارد در شهرستان کنگان از برنامه‌هایی که می‌تواند در حوزه فرهنگی مؤثر باشد یا به شادی عمومی کمک کند حمایت کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان ابراز کرد: برای تبادل اطلاعات علمی با دانشگاه‌های شهرستان آمادگی داریم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا