جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24901
تعداد نظرات: ۰

نمایشگاه نقاشیخط با عنوان “عاشقانه های بی مرز” از ۱۶ لغایت ۱۸ آذرماه در گالری سوره بوشهر و در حمایت از کودکان سرطانی دایر شد.   « صدای استان »؛ در این نمایشگاه،۷۰ اثر نقاشیخط از اشعار شاعرانی همچون حافظ،مولانا و سهراب سپهری بر روی بوم،سفال و چوب اثر هنرمند بوشهری هادی منوچهری به نمایش…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 19 آذر 1398 - 10:32

نمایشگاه نقاشیخط با عنوان “عاشقانه های بی مرز” از ۱۶ لغایت ۱۸ آذرماه در گالری سوره بوشهر و در حمایت از کودکان سرطانی دایر شد.

 

« صدای استان »؛ در این نمایشگاه،۷۰ اثر نقاشیخط از اشعار شاعرانی همچون حافظ،مولانا و سهراب سپهری بر روی بوم،سفال و چوب اثر هنرمند بوشهری هادی منوچهری به نمایش در آمد.
هادی منوچهری در گفتگوی کوتاهی آثار خود را به باران تشبیه کرد و گفت: من باران را در آثارم جاری می سازم و به قطرات شبنم نمی اندیشم.تمام تلاشم این است که مخاطب احساس کند در یک باغ پر از شعر وارد شده و درونیات ذهنی خود را در آن جستجو کند.
این هنرمند بوشهری در خصوص انتخاب عنوان نمایشگاه نیز گفت:عاشقانه های بی مرز،اشعار بدون مرز و محدوده هستند.زیرا عاشق،بی مرز است و وسعت کلام او،تمامی مرزها را در می نوردد.در یک کلام:می خواهم عشق را بی مرز نشان دهم.
او در پایان با بیان اینکه دوست دارم فریادم را نه بر روی بوم و کاغذ،بلکه بر روی سنگ و چوب و سفال فریاد بزنم افزود:هنر،لایتناهی و جاری است و من نمی خواهم راکد بمانم.من جاری هستم و عاشقانه ها را بی مرز فریاد می زنم.
هادی منوچهری متولد ۱۳۵۹ و از پرسنل بانک رفاه کارگران استان بوشهر است.او فعالیت تخصصی خود را در رشته نقاشیخط از سال ۱۳۷۸ آغاز نمود و تاکنون جوایز متعددی از جشنواره های گوناگون کسب نموده است.

برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا