شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24891
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : صدا و سیمای مرکز بوشهر به مناسبت کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر بیش از ۲۲ هزار دقیقه برنامه تولید و پخش می‌کند. به گزارش «صدای استان » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسین ناظر مدیرکل صدا و سیما و رئیس کمیته ارتباطات و تولیدات رسانه‌ای کنگره سرداران و…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 18 آذر 1398 - 10:58

صدای استان : صدا و سیمای مرکز بوشهر به مناسبت کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر بیش از ۲۲ هزار دقیقه برنامه تولید و پخش می‌کند.

به گزارش «صدای استان » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسین ناظر مدیرکل صدا و سیما و رئیس کمیته ارتباطات و تولیدات رسانه‌ای کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گفت: شبکه استانی بوشهر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس اخبار این کنگره بیش از ۲۲ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری، فضای مجازی و موسیقیایی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می‌کند.

او افزود: از این میزان برنامه، بیش از ۱۳ هزار و ۷۰۰ دقیقه در رادیو، ۵ هزار و ۵۰۰ دقیقه در تلویزیون، هزار و ۲۰۰ دقیقه در خبر و هزار و ۴۰۰ دقیقه در فضای مجازی تولید و پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ادامه داد: این برنامه‌ها در قالب ۱۳۰۰ عنوان برنامه و در ساختار‌های زنده و ضبطی، تامینی، ترکیبی، مستند، نماهنگ، موشن گرافی، سرود و موسیقی و… انعکاس می‌یابد.

ناظر با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های هنری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به جامعه به ویژه نسل سوم انقلاب اسلامی بیان کرد: صداوسیمای مرکز بوشهر با استفاده از هنرمندان استانی ۱۰ قطعه موسیقی با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت تولید کرده است.

رئیس کمیته ارتباطات و تولیدات رسانه‌ای کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر با اشاره به ساختار تشکیلاتی کنگره گفت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری، استاندار به عنوان رئیس ستاد برگزاری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) به عنوان دبیر ستاد کنگره و مسئولان کمیته‌های ۲۱ گانه برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر را بر عهده دارند.

کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر ۲۵ دی در بوشهر برگزار می‌شود.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا