پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24889
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: محور جزیره شیف- بندر گناوه این استان به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود است.   به گزارش « صدای استان »؛ سرهنگ جابر پاپری روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون کارکنان راهداری و ماموران پلیس راه در محل مسدود شده حاضر…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 18 آذر 1398 - 10:43

صدای استان : رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: محور جزیره شیف- بندر گناوه این استان به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

 

به گزارش « صدای استان »؛ سرهنگ جابر پاپری روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون کارکنان راهداری و ماموران پلیس راه در محل مسدود شده حاضر و در حال تلاش برای بازگشایی این محور هستند.

وی بیان کرد: بارندگی روز گذشته محور آبپخش- برازجان شهرستان دشتستان را مسدود کرده بود که با تلاش‎های صورت گرفته این محور بعد از گذشته سه ساعت بازگشایی شد.

پاپری ادامه داد: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های جدید در چند روز آینده از رانندگان انتظار می‎رود رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروها را به طور جد در دستور کار قرار دهند.

وی تاکید کرد: در هوای بارانی اصطحکاک لاستیک‎‌ها با جاده کاهش پیدا می‌کند برهمین اساس رانندگان با رعایت سرعت مجاز مانع از بروز سوانح رانندگی شوند.

پاپری افزود: بستن کمربند ایمنی، استفاده نکردن از تلفن همراه حین رانندگی و پرهیز از تخلف‎های حادثه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه رانندگان باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا