شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24880
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله ۲۷۰ کیلوگرمی تریاک در پوشش بار گوجه فرنگی طی عملیاتی مشترک با پلیس هرمزگان خبر داد. به گزارش «صدای استان»؛ سردار خلیل واعظی در تشریح این عملیات افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 18 آذر 1398 - 10:37

صدای استان : فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله ۲۷۰ کیلوگرمی تریاک در پوشش بار گوجه فرنگی طی عملیاتی مشترک با پلیس هرمزگان خبر داد.

به گزارش «صدای استان»؛ سردار خلیل واعظی در تشریح این عملیات افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک دستگاه وانت بار نیسان از استانهای جنوبی کشور به سمت استان بوشهر مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، خودرو مذکور با پوشش بار گوجه فرنگی در محور خروجی شهر “حاجی آباد هرمزگان” شناسایی و توقیف شد.

واعظی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۷۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی یادآور شد: در این رابطه ۲ نفر شناسایی و دستگیر کردند.

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف ۲ دستگاه کشنده تریلر، ۳۰ میلیارد ریال قطعات موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان توقیف شد.

سرهنگ حیدر سوسنی روز یکشنبه در تشریح این عملیات افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید “صلاحی” در محور خروجی شهرستان “دشتستان” حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کشنده تریلر مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی یادآورشد: در بازرسی دقیق از کامیون‌ها و بررسی مدارک آنها مشخص شد هر ۲ کامیون حامل یک محموله بزرگ قطعات موتورسیکلت چهارچرخ بودند.

سوسنی گفت: کامیون ها حامل ۱۶ پالت قطعات منفصله موتورسیکلت چهارچرخ هزار  سی سی بوده که با مدارک گمرکی مطابقت نداشت.

وی افزود: طبق نظر کارشناس مربوطه محموله توقیفی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سوسنی گفت: در همین رابطه ۲ متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا