پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24878
تعداد نظرات: ۰

شهردار خارگ از برگزاری نخستین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر انجمن موسیقی در بهمن ماه سال جاری در خارگ خبر داد.     « صدای استان »؛ عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ با اشاره به فرهنگ و هنر…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 18 آذر 1398 - 10:35

شهردار خارگ از برگزاری نخستین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر انجمن موسیقی در بهمن ماه سال جاری در خارگ خبر داد.

 

 

« صدای استان »؛ عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ با اشاره به فرهنگ و هنر غنی بنادر و جزایر ایران اعلام افزود : شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ طی دوسال گذشته با نگاه ویژه به مقوله هنر که برخواسته از میراث گرانبها و غنی فرهنگ این جزیره می باشد ، همواره برنامه های مختلفی را در جهت معرفی و تعالی فرهنگ و هنر خارگ در دستور کار قرار داده است.

 

 

مدیریت شهری خارگ ادامه داد : خوشبختانه با توجه به دغدغه مندی اعضای محترم شورای اسلامی شهر به این مقوله مهم ، طی دو سال گذشته دو دوره جشنواره تئاتر خیابانی در سطح منطقه ای و همچنین برنامه های متنوع فرهنگی دیگر تدارک دیده شده بود که با استقبال فوق‌العاده اهالی هنر ایران و شهروندان خارگ که زندگی شان تنیده با فرهنگ و هنر غنی این جزیره است همراه شد.

 

 

صفایی با دعوت از هنرمندان موسیقی بنادر و جزایر برای شرکت در نخستین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران افزود : با برنامه ریزی به عمل آمده توسط شهرداری و شورای شهر خارگ و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ و هنر جزیره ، امسال برای اولین بار در ایران جشنواره موسیقی بنادر و جزایر در بهمن ماه سال جاری در این جزیره نیلگون برپا خواهد شد که امید داریم با حضور هنرمندان برجسته بنادر و جزایر برگ زرین دیگری بر تارک فرهنگ و هنر ایران زمین آفریده شود.

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد : شهرداری و شورای اسلامی شهر درصدد است تا با بهره گیری از ظرفیت های بی بدیل فرهنگی بنادر و جزایر ایران ، ضمن معرفی آنها و شناساندن بیش از پیش آن ها ، کشف استعدادهای درخشان هنر موسیقی را به طور ویژه دنبال نماید.

 

 

گفتنی است نخستین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران بهمن ماه سال جاری در جزیره خارگ برگزار می شود. هنرمندان و گروه های موسیقی بنادر و جزایر می توانند با مطالعه شرایط فراخوان نسبت به ارسال آثار و شرکت در این جشنواره اقدام نمایند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا