جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24876
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو سواری، ۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد. به گزارش « صدای استان »؛ سرهنگ رضا اسماعیلی بیان کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و باند‌های واردکننده مواد افیونی، ماموران پلیس دیلم با…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 18 آذر 1398 - 10:33

صدای استان : فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو سواری، ۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

به گزارش « صدای استان »؛ سرهنگ رضا اسماعیلی بیان کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و باند‌های واردکننده مواد افیونی، ماموران پلیس دیلم با اقدام اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از استان بوشهر به یکی از استان‌های همجوار توسط قاچاقچیان باخبر شدند.

وی افزود: در همین زمینه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و یگان‌های انتظامی در عملیاتی هماهنگ اقدام به کنترل محور‌های خروجی شهرستان دیلم کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم ادامه داد: ماموران در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را در ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم متوقف و در بازرسی از آن ۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۷۰ هزار نخ سیگار کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش محموله سیگار قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است اضافه کرد: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا