شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24870
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرماندار دشتستان گفت: بخشی از سد خاکی وحدتیه بر اثر بارش باران تخریب شد اما مشکلی برای شهروندان پیش نیامد. به گزارش « صدای استان  »؛ فتح اله نوروزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران افزود: دیشب و امروز شاهد بارش شدید باران در شهرستان دشتستان بودیم به طوری که در برازجان تا…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 18 آذر 1398 - 10:29

صدای استان : فرماندار دشتستان گفت: بخشی از سد خاکی وحدتیه بر اثر بارش باران تخریب شد اما مشکلی برای شهروندان پیش نیامد.

به گزارش « صدای استان  »؛ فتح اله نوروزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران افزود: دیشب و امروز شاهد بارش شدید باران در شهرستان دشتستان بودیم به طوری که در برازجان تا ظهر امروز حدود ۹۵ میلیمتر باران بارید.

او ادامه داد: بر اثر این بارش‌ها، بخشی از سد خاکی شهر وحدتیه تخریب شده، اما آب وارد این شهر نشد و مشکلی برای شهروندان به وجود نیامد.

فرماندار دشتستان بیان کرد: سه راهی روستای درودگاه نیز به علت آبگرفتگی بسته شده است که با توجه به متوقف شدن بارش‌ها انتظار داریم مشکل این مسیر حل شود.

نوروزی گفت: بارش باران باعث آبگرفتگی معابر در نقاط مختلف شد، اما با قطع باران از ظهر، آبگرفتگی‌ها در حال فروکش کردن است.

او تصریح کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و وقوع رعدوبرق مدارس شهرستان دشتستان امروز در نوبت صبح تعطیل شدند، اما با توجه به توقف باران، مدارس در نوبت بعدازظهر باز بودند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا