شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24855
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : نمایشگاه نقاشیخط با عنوان “عاشقانه های بی مرز” در حمایت از بیماران سرطانی در بوشهر افتتاح شد. به گزارش «صدای استان» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ این نمایشگاه توسط رئیس حوزه هنری استان بوشهر و با حضور هنرمندان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر شنبه شب در…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 17 آذر 1398 - 10:19

صدای استان : نمایشگاه نقاشیخط با عنوان “عاشقانه های بی مرز” در حمایت از بیماران سرطانی در بوشهر افتتاح شد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ این نمایشگاه توسط رئیس حوزه هنری استان بوشهر و با حضور هنرمندان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر شنبه شب در نگارخانه سوره گشایش یافت.

هنرمند بوشهری در رابطه با نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه عاشقانه های بی مرز متشکل از ۷۰ اثر نقاشیخط بر روی سفال و چوب است و از اشعار شاعرانی چون حافظ، مولانا و سهراب سپهری، استفاده شده است.

هادی منوچهری با بیان اینکه هشتمین نمایشگاه نقاشیخط خود را برگزار می کند افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه حمایت از بیماران سرطانی است و سود حاصل از فروش آثار به آنان تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ آذرماه، ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰ در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر، جهت بازدید علاقمندان دایر می باشد.

هادی منوچهری متولد سال ۱۳۵۹، فعالیت هنری خود را به صورت تخصصی از سال ۱۳۷۸ در رشته نقاشیخط آغاز کرده که در این سال حائز مقام سوم در جشنواره خوشنویسی حوزه هنری بوشهر نیز شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا