جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24849
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان بوشهر معارفه شد. به گزارش « صدای استان » به نقل از مهر؛ معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور عصر شنبه در این آئین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به نقش تاثیرگذار…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 17 آذر 1398 - 10:15

صدای استان : در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان بوشهر معارفه شد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از مهر؛ معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور عصر شنبه در این آئین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به نقش تاثیرگذار حوزه‌های علمیه در توسعه فرهنگ اسلامی اشاره کرده و تحولات این حوزه را مرتب رصد می‌کنند.

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران  استان بوشهر معرفی شد

حجت‌الاسلام سید محمد واحدی با اشاره به نقش مهم حوزه‌های علمیه خواهران در گسترش و ارتقای تمدن اسلامی گفت: حوزه‌های علمیه خواهران، جامعه خواهران را به صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت تاثیر آموزه‌های دینی قرار می‌دهند.

وی افزود: خداباوری و خدامحوری، معنویت، اخلاق اسلامی، علم و عدالت خواهی از شاخص‌ها و توانمندی‌هایی که می‌توانند در توسعه و گسترش تمدن اسلامی نقش محوری ایفا کنند.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور خاطرنشان کرد: تلاش، صبر و راهبری از گام‌های مهم برای توسعه تمدن اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران دارای جایگاه مهم فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در حوزه ملی و فرا ملی است که تاثیر خوبی در تحولات رو به کمال و جلوگیری از سقوط در عرصه ابتذال دارد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، راه‌اندازی ۲۰۰ مرکز معارفی در استان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در حوزه‌ها را گامی مهم در توسعه فعالیت‌های حوزه‌های علمیه برای گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه و به‌ویژه در بین جوانان ذکر کرد.

در این آیین از خدمات خانم یوسفی مدیر سابق حوزه علمیه خواهران قدردانی و حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر منصوب شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا