پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24836
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرپرست تیم فوتبال شاهین شهردای بوشهر گفت: شرایط فنی این تیم با درایت کادر فنی با پیشرفت بالایی روبرو شده‌است. به گزارش « صدای استان »؛ خداکرم ایزدپناه درگفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون تیم فوتبال در شرایط خوبی بسر می‌برد و بازیکنان در بازی پنجشنبه هفته گذشته برابر تراکتورسازی…

تاریخ انتشار: شنبه ، 16 آذر 1398 - 13:17

صدای استان : سرپرست تیم فوتبال شاهین شهردای بوشهر گفت: شرایط فنی این تیم با درایت کادر فنی با پیشرفت بالایی روبرو شده‌است.

به گزارش « صدای استان »؛ خداکرم ایزدپناه درگفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون تیم فوتبال در شرایط خوبی بسر می‌برد و بازیکنان در بازی پنجشنبه هفته گذشته برابر تراکتورسازی نمایش خیره‌ کننده‌ای داشتند.

وی بیان کرد: تاکنون ۲۰ درصد مبالغ قراردادها پرداخت شده‌است و بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده و مساعدت شورای شهر و شهردار در هفته پیش رو درصدی دیگر از مبلغ قرارداد بازیکنان نیز پرداخت خواهد شد.

ایزدپناه ادامه داد: از هواداران پرشور شاهین که در سخت ترین شرایط هم تیمشان را تنها نگذاشته‌اند نهایت تشکر دارم و امیدوارم روز سه شنبه نیز در دیدار با صنعت نفت آبادان همچون گذشته تیمشان را با حمایت همه جانبه و پرشور برای کسب یک پیروزی شیرین همراهی کنند.

وی تاکید کرد : پیگیری‌های تلفنی بابت رایگان اعلام شدن بازی شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت آبادان انجام شده و صبح (امروز) شنبه نیز نامه کتبی باشگاه به سازمان لیگ آزادگان ارسال می‌شود تا با هماهنگی با هیات فوتبال استان بوشهر  و موافقت سازمان لیگ این موضوع نیز محقق شود.

شاهین بوشهر اکنون با پنج امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا