جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24810
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتبال ساحلی کارکنان بنادر کشور در بوشهر به بندر تیم نوشهر رسید. به گزارش «صدای استان»؛ دبیر کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردان استان بوشهر گفت: این رقابت‌ها به مدت پنج روز با حضور ۱۲ تیم به میزبانی بوشهر در دهکده گردشگری این شهر برگزار شد. عبدالسعید عباسی روز…

تاریخ انتشار: شنبه ، 16 آذر 1398 - 12:54

صدای استان: عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتبال ساحلی کارکنان بنادر کشور در بوشهر به بندر تیم نوشهر رسید.

به گزارش «صدای استان»؛ دبیر کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردان استان بوشهر گفت: این رقابت‌ها به مدت پنج روز با حضور ۱۲ تیم به میزبانی بوشهر در دهکده گردشگری این شهر برگزار شد.

نوشهر قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی کارکنان بنادر کشور شد

عبدالسعید عباسی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: تیم‌های سازمان بنادر، بندر امام، بوشهر، نوشهر، باهنر، خرمشهر، چابهار، انزلی، آبادان، لنگه، رجایی و امیرآباد ۱۲ تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها بودند.

وی بیان کرد: در بازی رده‌بندی بین ۲ تیم آبادان و بندر خرمشهر این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود بندر آبادان به پایان رسید.

عباسی افزود: در مسابقه فینال نیز بندر نوشهر با برد ۲ بر صفر برابر انزلی به عنوان قهرمانی رسید تا بدین ترتیب تیم ملوان و آبادان به رتبه‌های دوم و سوم دست پیدا کنند.

وی یادآور شد: در این رقابت‌ها حسین الکائی از بندر نوشهر به عنوان آقای گل رقابت‌ها، میلاد کنفکار از بندر انزلی بهترین دروازبان، یونس هاشم زاده از بندر آبادان فنی‌ترین بازیکن  و تیم بندر چابهار به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.

عباسی اظهار کرد: پیش از این نیز رقابت‌های والیبال ساحلی بنادر کشور در بوشهر برگزار شد که قهرمانی این رقابت‌ها به میزبان رسید.


برچسب ها: #فوتبال ساحلی
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا