جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24758
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: در پایان سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر ۱۵ نفر با مراجعه به فرمانداری‌ها نام‌نویسی کردند و تعداد داوطلبان در استان به ۴۷ نفر رسیده است. به گزارش «صدای استان»؛ خسرو دهقانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 13 آذر 1398 - 13:09

صدای استان: در پایان سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر ۱۵ نفر با مراجعه به فرمانداری‌ها نام‌نویسی کردند و تعداد داوطلبان در استان به ۴۷ نفر رسیده است.

به گزارش «صدای استان»؛ خسرو دهقانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد اظهار داشت: مدت زمان ثبت نام در هر روز از ساعت ۸ صبح  تا ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر ، با اشاره به  تعداد ثبت نام شدگان در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر اظهار داشت: روز سوم جمعا  ۱۵ داوطلب ثبت نام کردند که ۱۴ نفر مرد و یک داوطلب زن است.

وی با بیان اینکه در روز سوم در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم  ۹ داوطلب ثبت نام کردند گفت: در این روز در حوزه دشتستان ۴ نفر،
حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۲نفر  ثبت نام کردند.

دهقانی نتایج در پایان روز سوم ثبت نام داوطلبان در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر  را ارائه کرد و افزود: جمع ثبت نام نهایی داوطلبان تا پایان روز سوم ۴۷ نفر که در مجموع ۴۱ نفر مرد و ۶  نفر زن می‌باشند.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر بیان کرد: جمع ثبت نام نهایی در پایان روز سوم  حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۳ نفر، حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۸ نفر، حوزه دشتی و تنگستان ۶ نفر و حوزه دشتستان ۱۰ نفر است.

وی با بیان اینکه ۱۱  نفر از داوطلبان بین ۳۰ تا ۳۵ سال  سن دارند گفت: ۱۴ نفر داوطلبان ۳۶ تا ۴۰ سال، ۷  نفر ۴۶ تا ۵۰ سال و ۱۲ نفر ۵۱ تا ۵۵ سال و ۲  نفر ۴۱ تا ۴۵ سال و یک نفر ۵۶ تا ۶۰ سال می‌باشد

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر  افزود: دو نفر دارای سابقه نمایندگی و ۱۰ نفر دارای سابقه داوطلبی در ادوار گذشته می‌باشند.

دهقانی به وضعیت تخصیلی داوطلبان پرداخت و خاطر نشان کرد: ۳۶ نفر فوق لیسانس، ۴ نفر لیسانس، ۴ نفر دکتری و ۳ نفر تحصیلات حوزوی دارند.

وی بیان کرد: به لحاظ گروه شغلی نیز ۲۳ نفر کارمند ، ۵ نفر فرهنگی یک پزشک،۴  نفر بازنشسته و ۳ نفر شغل آزاد و یک نفر وکیل و بقیه نیز دارای سایر مشاغل گوناگون می‌باشند‌.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا