چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24748
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: نشستی با حضور میشو کریستیچوویچ، خداکرم ایزدپناه سرپرست و همچنین کادر فنی تیم با وحید بارگاهی معاون توسعه و منابع مالی شهرداری بوشهر و عضو هیات مدیره باشگاه برگزار شد.     به گزارش «صدای استان» به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر؛ در این جلسه ابتدا سرپرست و سرمربی تیم…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 13 آذر 1398 - 13:04

صدای استان: نشستی با حضور میشو کریستیچوویچ، خداکرم ایزدپناه سرپرست و همچنین کادر فنی تیم با وحید بارگاهی معاون توسعه و منابع مالی شهرداری بوشهر و عضو هیات مدیره باشگاه برگزار شد.

 

 

به گزارش «صدای استان» به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر؛ در این جلسه ابتدا سرپرست و سرمربی تیم گزارشی از شرایط فعلی تیم ارائه و همچنین خواسته‌های تیم در جهت پیشرفت هر چه بیشتر مطرح کردند.

در ادامه وحید بارگاهی ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته اظهار داشت: خوشبختانه با تغییر شرایط و تلاش کادر فنی و بازیکنان شرایط تیم شاهین شهرداری از لحاظ فنی با پیشرفت محسوسی همراه شده و با تقویت تیم در نیم فصل به آینده تیم امیدواریم.

عضو هیات مدیره باشگاه اذعان داشت: با تصمیم و حمایتهای شورای اسلامی شهر بوشهر و شهردار بوشهر بودجه مناسبی برای تیم در ادامه رقابتها مصوب شده و بسیار امید داریم با تقویت تیم در نیم فصل شرایط بهتری رقم زده شود.

بارگاهی ضمن تشکر از حمایتهای شورای شهر و شهردار و همچنین تلاشهای مستمر مسیگر و ایزدپناه گفت: از ابتدای ورود شهرداری برای احیای نام شاهین که با صعود از لیگ ۲ به لیگ برتر همراه شد هدف ایجاد شور و نشاط و ایجاد خرسندی هواداران پرشمار شاهین بوده و هم اکنون نیز تمام تلاش مجموعه شورای شهر و شهرداری در همین راستا ادامه دارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا