پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24660
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی اداره کل بنادرو دریانوردی استان بوشهر گفت: لکه‌های نفتی در خلیج فارس در نزدیکی جزیره خارگ امحا شد. به گزارش «صدای استان»؛ احسان گلستانی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: به دنبال گزارش نشت آلودگی نفتی در نزدیکی جزیره خارگ بلافاصله اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 10 آذر 1398 - 11:51

صدای استان: رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی اداره کل بنادرو دریانوردی استان بوشهر گفت: لکه‌های نفتی در خلیج فارس در نزدیکی جزیره خارگ امحا شد.

به گزارش «صدای استان»؛ احسان گلستانی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: به دنبال گزارش نشت آلودگی نفتی در نزدیکی جزیره خارگ بلافاصله اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش این نشت نفت انجام شد.

لکه‌های نفتی در نزدیکی جزیره خارگ امحا شد

وی اضافه کرد: در همین راستا با همت پرسنل و کارشناسان فنی و عملیاتی شرکت نفت فلات قاره نسبت به رفع نقص فنی ایجاد شده در خط انتقال نفت اقدام شد و هشتم آذرماه این نشتی متوقف شد.

رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی اداره کل بنادرو دریانوردی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۳ شناور در عملیات غواصی، پایش و مقابله با آلودگی افزود: هشت تن ماده دپرسنت و هشت تن ماده امحاکننده بیولوژیک در این عملیات استفاده شد.

وی با اشاره به پایش‌های هوایی انجام شده در محل این آلودگی‌ها، تصریح کرد: لکه‌های باقی‌مانده در این منطقه نیز با حضور شناورها امحا شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا