شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24648
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد پژو پارس با پژو ۴۰۵ در محور دلوار-اهرم یک نفر کشته شد و سه نفر نیز مجروح شدند. به گزارش «صدای استان»؛ سرهنگ جابر پاپری افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور دلوار-اهرم محدوده سه راه شورکی خبر…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 10 آذر 1398 - 11:38

صدای استان: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد پژو پارس با پژو ۴۰۵ در محور دلوار-اهرم یک نفر کشته شد و سه نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش «صدای استان»؛ سرهنگ جابر پاپری افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور دلوار-اهرم محدوده سه راه شورکی خبر داد که ماموران به سرعت در محل حاضر شدند و دیدند،  یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل ۶ نفر با یک دستگاه پژو پارس برخورد کرده است.

او ادامه داد: در این حادثه راننده پژو ۴۰۵ نیز بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرد و راننده پژو پارس و دو نفر از سرنشینان خودرو ۴۰۵ مصدوم شدند که با کمک اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این سانحه رانندگی را انحراف به چپ از جانب راننده پژو پارس اعلام کرد‌ند، از رانندگان خواست که از سرعت غیرمجاز و انحراف ناگهانی پرهیز کنند و در صورتی که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند در مکان مناسبی استراحت کنند.
منبع:خبرگزاری صداوسیما


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا