پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24631
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر این روزها تمرینات خود را بدون حضور سرمربی پیگیری می کند. به گزارش «صدای استان»؛ تیم فوتبال ایران جوان بوشهر پس از برد خانگی مقابل شهدای بابلسر در هفته دهم لیگ دسته دوم کشور تمرینات خود را آنچه که مشکلات مالی عنوان شده تعطیل کرد ولی با مساعدت و…

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 آذر 1398 - 11:58

صدای استان: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر این روزها تمرینات خود را بدون حضور سرمربی پیگیری می کند.

به گزارش «صدای استان»؛ تیم فوتبال ایران جوان بوشهر پس از برد خانگی مقابل شهدای بابلسر در هفته دهم لیگ دسته دوم کشور تمرینات خود را آنچه که مشکلات مالی عنوان شده تعطیل کرد ولی با مساعدت و همکاری امام جمعه شهر بوشهر تمرینات این تیم از روز گذشته ( سه شنبه ) کلید خورد.

اما نکته قابل ذکر در شروع مجدد تمرینات قرمزهای بوشهری می توان به غیبت مهدی قنبری سرمربی این تیم اشاراه کردکه همچنان از خلف وعده مسئولین باشگاه و استان دلخور است و حتی در تمرینات امروز صبح این تیم هم شرکت نکرد.

این در حالی است که ایران جوان دوشنبه آینده در دیداری حساس از هفته یازدهم لیگ دسته دوم کشور در کرمانشاه به مصاف بعثت این شهر خواهد رفت و برد در این دیدار می تواند صدرنشینی آنها را تثبیت کند ولی گویا مشکلات شدید مالی مانع بزرگی بر سر راه آنها در ادامه رقابت های لیگ خواهد بود.

منبع:دی اسپورت


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا