چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24627
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: سرمربی شاهین بوشهر گفت: به بازیکنانم گفتم که اینجا یک باشگاه حرفه ای هست و شما نیز بازیکنان حرفه ای هستید و هواداران و مردم از ما انتظار یک بازی خوب و یک نتیجه خوب را دارند. من جادوگر نیستم و در بدو ورودم به بوشهر هیچ قولی ندادم و فقط قول دادم…

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 آذر 1398 - 11:56

صدای استان: سرمربی شاهین بوشهر گفت: به بازیکنانم گفتم که اینجا یک باشگاه حرفه ای هست و شما نیز بازیکنان حرفه ای هستید و هواداران و مردم از ما انتظار یک بازی خوب و یک نتیجه خوب را دارند. من جادوگر نیستم و در بدو ورودم به بوشهر هیچ قولی ندادم و فقط قول دادم کار می کنیم.

به گزارش «صدای استان» به نقل از ایسنا؛ میشو کریستوویچ، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پارس جنوبی جم عنوان کرد: باید خیلی صادق باشیم، کار بزرگی کردیم که در یک بازی سخت خارج خانه از سایپا امتیاز گرفتیم، بازیکنان در بازی سایپا خیلی جنگیدند و خیلی تلاش کردند ولی باید پیشرفت کنیم و قطعا تلاش می کنیم در آینده بهتر و بهتر باشیم.

میشو کریستوویچ

وی تصریح کرد: باید بگویم که متاسفانه بعد از بازی مشکل داشتیم و بعد از اینکه از تهران برگشتیم با بازیکنان در خصوص قوانین و احترام به شخصیت تیمی گفتگو داشتیم و به بازیکنان گفتم که اینجا یک باشگاه حرفه ای هست و شما نیز بازیکنان حرفه ای هستید و هواداران و مردم از ما انتظار یک بازی خوب و یک نتیجه خوب را دارند.

کریستیچوویچ افزود: در این بازی میلاد صارمی را به دلیل آسیب دیدگی در یک دوئل در بازی گذشته از ناحیه پا در اختیار نداریم و همچنین دیروز مطلع شدیم آقای موسی زاده عمل جراحی داشته اند و حداقل زمان بازگشت ایشان به تمرینات ۱۵ روز خواهد بود و او را هم در اختیار نداریم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: الان زمان ناراحتی و گریه کردن نیست و باید با تمام توان و تلاش به بازی دربی استان برویم. متاسفانه تا پایان نیم فصل هر سه یا چهار روز یک بازی داریم و این یک مشکل بزرگ است و زمان کافی برای تغییر عادت و شیوه بازی بازیکنانم را ندارم ولی باید تمام تلاش خود را داشته باشیم که نتیجه مناسبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص پتانسیل تیم شاهین گفت: زمانی که وارد بوشهر شدم از آمارها و ارقام اطلاع داشتم و می دانستم اینها علیه ماست و شرایط مناسبی نیست و من الان دارم به بازیکنان نشان می دهم که به آنها اعتماد دارم و از آنها نیز خواهش دارم تمام توان و تلاش را در زمین اجرا کنند. نمی توانم یک کلام بد از آنها به زبان بیاورم همچنین در مورد مربیان قبلی آقایان ویسی و کریمیان صحبتی ندارم و وظیفه ام این است که از داشته هایم بهترین استفاده را ببرم. من بهترین بازیکنان را در اختیار دارم و همانطور که میدانید میتوانیم دو بازیکن را جذب کنیم البته باید در نظر داشته باشیم که باکیفیت ها الان بدون تیم نیستند و صاحب تیم های خودشان هستند. من نمیخواهم صرفا بازیکن بگیرم که این کار را انجام داده باشم بلکه می خواهم بازیکنی به خدمت بگیرم که کیفیت تیم ما را بالا ببرد، بنابراین با این داشته ها باید بهترین نمایش را اجرا کنیم؛ البته اگر بازیکن خوبی پیدا کنیم مسلما جذب خواهیم کرد.

میشو کریستوویچ در خصوص کارنامه مربیگری خود اینگونه بیان کرد: خیلی خوشحالم که در تمام دوران فوتبال خود در کنار مربیان بزرگی بودم و این مربیان تفکرات بزرگی را به من انتقال داده اند ولی فوتبال روز به روز در حال تغییر است و به یک شکل نیست. اعتقاد دارم مربیان بزرگی مثل ونگر و مورینیو می امدند تا یاد بگیرند.

سرمربی شاهین بوشهر گفت: میتوانم بگویم که آقای ایویچ یکی از بهترین کارها را که به خوبی انجام می داد استفاده از بازیکان در پست خود بود و اینکه یاد میداد چگونه جابجا بشوند. من زمانی که به تفکر خودم برمیگردم جزئیات بسیار زیادی را از ایشان یاد گرفته ام و اجرا می کنم.

میشو کریستوویچ در پاسخ به شباهت وضعیت کنونی شاهین به تیم های قبلی او گفت: قبل از آمدن به رفسنجان سابقه مربیگری در کشور های دیگر در لیگ های دو و سه نداشتم اما آن زمان مشغول تیمی نبودم و آقای وینگوبگوویچ تماس گرفتند و گفتند تجربه جدیدی است و بیا به رفسنجان و من هم پذیرفتم.

وی ادامه داد: البته مشکلی با این وضعیت کنونی برای من نیست، مربیان بزرگی شاید نتوانند قبول کنند با این آمار یعنی ۲۲ گل خورده و تنها ۵ گل زده بیایند و البته که خیلی کار سختی است و من قبول دارم، متاسفانه زمان کافی برای کار با بازیکنان نداریم و من به کار کردن و تمرین کردن اعتقاد دارم.

سرمربی شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: اگر کار و تلاش خودمان را در تمرین و زمین خوب اجرا کنیم می توانیم به لطف خدا و شانس هم امیدوار باشیم، امیدوار با شخصیت تیمی، آماده موفقیت برای بازی ها و ما هم امیدواریم خداوند کمک کند تا نتایجی بهتری کسب کنیم. بقیه موارد همچون تکنیک و تاکتیک که کنار تیم هستند و همچنین با بررسی و نگاه به تیم های روبرو قطعا تلاش می کنیم که بتوانیم نتایج مناسبی کسب کنیم.

وی تاکید کرد: من جادوگر نیستم و در بدو ورودم به بوشهر هیچ قولی ندادم و فقط قول دادم کار می کنیم و برای بازی مناسب تلاش می کنم و از بازیکنانم می خواهم یک عکس العمل خوب نشان دهند. میدانم که هواداران بوشهری خیلی عالی هستند و امیدوارم همچون بازی گذشته حمایت کنند و کادر و همچنین مجموعه مدیریتی هم کار خود را به خوبی انجام دهند چون همه در کنار هم به نتیجه مناسب دست خواهیم یافت.

کریستوویچ خاطرنشان کرد: چهل سال در کار فوتبال هستم و بیست سال است که مربیگری می کنم، اوایل کارم در تیم های پایه بودم و بعدها به تیم های بزرگسال اضافه شدم و در تجارب خود دو قهرمانی جام حذفی کرواسی دارم و می توانم بگویم که رزومه بالایی دارم و این را هم باید بگویم که کار به تنهایی انجام نمی شود. از مدیریت تا من و بازیکن و هوادار همه و همه در کنار هم باید برای موفقیت تلاش کنیم.

سرمربی شاهین بوشهر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: قطعا زمانی که آمدم شرایط بدی حاکم بود،  بعد از نتایج بسیار بد میدانم باید اقدامات بزرگی برای روانشناسی انجام دهیم که بازیکنانم احساس کنند من کنارشان هستم و میتوانم بگویم به برتری هایی در این زمینه رسیدیم. بازیکنان یک عکس العمل خوبی نشان دادند، مخصوصا در بازی سایپا که خیلی تلاش کردند و واقعا جنگیدند.

وی عنوان کرد: در خصوص بازی فردا هم باید بگویم که پارس جنوبی جم تیم خوبی است، با تراکتور خوب بازی کردند و با استقلال هم نمایش خوبی داشتند. می توانم بگویم تیم سختی است و معمولا با گل های زده و خورده کمی بازی کردند و گل زیادی نزدند اما گل زیادی هم دریافت نکردند. من نمی خواهم قولی بدهم که می بریم ولی تلاش می کنیم نتیجه خوبی به دست آوریم. من با تیمی که در اختیار دارم اینجا هستم و تلاش می کنیم تا بازی های خود را در نیم فصل ببریم.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند، سرمربی پارس جنوبی جم -به دلیل اینکه پرواز او ساعت ۴ عصر است- به نشست خبری پیش از بازی نرسید.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا