پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24563
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرعامل موقت پارس جنوبی جم اعتقاد دارد شاگردان فراز کمالوند هیچ مشکلی از جمله تهیه بلیت برای سفر به بوشهر ندارند. به گزارش « صدای استان »؛ مراد مرادی درباره مشکل تهیه بلیت اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای سفر به بوشهر اظهار داشت: ما هیچ مشکلی نداشته و اصلاً مشکل بلیت…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 4 آذر 1398 - 14:55

صدای استان: مدیرعامل موقت پارس جنوبی جم اعتقاد دارد شاگردان فراز کمالوند هیچ مشکلی از جمله تهیه بلیت برای سفر به بوشهر ندارند.

به گزارش « صدای استان »؛ مراد مرادی درباره مشکل تهیه بلیت اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای سفر به بوشهر اظهار داشت: ما هیچ مشکلی نداشته و اصلاً مشکل بلیت هم نداریم! ما روز پنجشنبه برای دربی بوشهر به این شهر سفر می‌کنیم و بلیت‌های ما رزرو شده است.

وی درباره شرایط شاگردان فراز کمالوند برای بازی با شاهین به تسنیم گفت: خودم در تمرین تیم حاضر شدم و تیم در فضایی کاملاً آرام، قبراق و سرحال تمرین می‌کند. همه چیز خوب است و خود را برای ارائه بازی بسیار زیبا و تماشاگرپسند مقابل شاهین شهرداری بوشهر آماده می‌کنیم.

مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی جم درخصوص اینکه گفته شد قرار است دریافتی اعضای تیم پارس تا پایان نیم‌فصل اول به ۵۰ درصد برسد، تصریح کرد: ما باید به قراردادی که با اعضای تیم داریم، پایبند باشیم تا آنها دغدغه‌ای نداشته باشند.

تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم روز جمعه، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر، به مصاف هم می‌روند.
منبع:مهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا