شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24520
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: هنرمند کاریکاتور حوزه هنری استان بوشهر گفت: خوشحالم که توانسته ام دوباره پرچم شهر و استانم را در رشته کاریکاتور بالا ببرم و به عنوان نماینده استان بوشهر، باعث افتخارم بود. به گزارش « صدای استان» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ “ابوالقاسم طحانیان”، هنرمند جوان دشتستانی موفق به کسب…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 3 آذر 1398 - 13:45

صدای استان: هنرمند کاریکاتور حوزه هنری استان بوشهر گفت: خوشحالم که توانسته ام دوباره پرچم شهر و استانم را در رشته کاریکاتور بالا ببرم و به عنوان نماینده استان بوشهر، باعث افتخارم بود.

به گزارش « صدای استان» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ “ابوالقاسم طحانیان”، هنرمند جوان دشتستانی موفق به کسب مقام اول بخش کاریکاتور دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور جوان ایرانی شد.

وی در رابطه با این جشنواره عنوان کرد: دهمین دوره جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور جوان ایرانی خراسان شمالی با بخش های کارتون موضوعی با محوریت جوان ایرانی و نقش او در مدیریت و اقتصاد کشور و کاریکاتور چهره استاد بهمن عبدی از پیشکسوتان کاریکاتور ایران خرداد ماه سال جاری فراخوان خود را منتشر کرد.

طحانیان ادامه داد: از بین ۷ اثر ارسالی توسط اینجانب به دبیرخانه جشنواره، ۲ اثر به نمایشگاه راه یافت.

وی با اشاره به تعداد آثار جشنواره اظهار داشت: در این جشنواره تعداد ۵۶۳ اثر شامل ۴۰۳ کارتون و ۱۶۰ کاریکاتور از ۱۶۰ هنرمند به دبیرخانه ارسال شده بود که از این تعداد، آثار ۱۹ هنرمند به عنوان برتری دست یافت.

طحانیان در رابطه با آثار منتخب خود گفت: از دو اثر راه یافته به نمایشگاه یک اثر در بخش کاریکاتور چهره استاد بهمن عبدی با پنج رای هیئت داوران رتبه اول این بخش را کسب کرد.

وی در رابطه با فعالیت های خود بیان کرد: در حال حاضر مشغول آماده سازی اثر برای مسابقه بین المللی ترامپیسم ۲ هستم و امیدوارم بتوانم ۸ اثر را جهت شرکت آماده کنم.

وی ضمن اشاره به هنرمندان جوان افزود: با تلاش و استفاده از زمان و به کار بردن خلاقیت و تکنیک های جدید می توان به موفقیت دست یافت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا