جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24457
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : آری بوشهر این روزها به مدد ناکارآمدی امور اجتماعی استانداری و اداره کل بهزیستی استان شهر دوستدار کودک نیست !   به گزارش « صدای استان »؛ کودکان زیبایی یک شهر هستند.در بوستانها و پارکها در دنیای کودکی خود غرق شده اند . عابران از دیدن هیاهوی کودکان و بازی های آنان…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 22 آبان 1398 - 12:39

صدای استان : آری بوشهر این روزها به مدد ناکارآمدی امور اجتماعی استانداری و اداره کل بهزیستی استان شهر دوستدار کودک نیست !

 

به گزارش « صدای استان »؛ کودکان زیبایی یک شهر هستند.در بوستانها و پارکها در دنیای کودکی خود غرق شده اند . عابران از دیدن هیاهوی کودکان و بازی های آنان لذت می برند. مدارس که تعطیل می شود همان هیاهو و خروج دانش آموزان و شنیدن صدای آنان همه را وجد می آورد . آری چهره ی یک شهر با شکوفه های کودکی آن زیباست . اما وای بر آن شهری که عابران از دیدن کودکان ایستاده بر سر چهار راه های پر ازدحام خودرو و خیابانهای اصلی عبور و مرور مردم آه بکشند و اضطراب بر پیکره آنان بیفتد که نکند من نباشم و کودکم از سر نیاز به کار گرفته شود . آخر چرا کودکانی که حتی دستشان به شیشه ماشین نمی رسد در حالی نزار منتظر ترحم سواران خودروها هستند که بابوق های مکرر مانع از دست کشیدن بر شیشه هایشان می شوند.

 

آری بوشهر این روزها به مدد ناکارآمدی امور اجتماعی استانداری و اداره کل بهزیستی استان شهر دوستدار کودک نیست ! بوشهر شهر رنج و آزار کودکان کار است . بحران اجتماعی تعریفی واضح و شفاف دارد کلیه کنوانسیون های بین المللی منع کار کردن کودکان را تصریح کرده است . اما زمانیکه نتوان این کنوانسیون ها را اجرا کرد بحران های فردی به اجتماعی تبدیل می شود و تمامی سطوح جامعه را فرا می گیرد.

 

نباید گذاشت مهربانی از جامعه رخت بربندد و این روند در خیابانها عادی شود و تؤامان با خشونت و تکبر !!!

روی سخن ما مسئولین امر نیز است اگر واقعا در اهداف مدیریتی خود جهت ساماندهی این طفلان معصوم ناتوان هستید از سمن ها و خیرین کمک بگیرید و زیرا مردم مدتهاست از وعده شنیدن به ستوه آمده اند و این تراژدی غمناک کودکان کار را خاتمه ای شیرین بدهند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا