جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24449
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در ادامه دیدار با هنرمندان بوشهری، این بار با دعوت از هیات امنای انجمن هنرهای تجسمی به محل این سازمان، در حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر با این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش « صدای استان » به نقل…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 22 آبان 1398 - 10:53

صدای استان: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در ادامه دیدار با هنرمندان بوشهری، این بار با دعوت از هیات امنای انجمن هنرهای تجسمی به محل این سازمان، در حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر با این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری؛ احمد بارگاهی در این دیدار با اشاره به نقش و اهمیت هنر و هنرمندان در توسعه فضای شهری و ایجاد نشاط و شور در جامعه تاکید کرد: هدف ما در سازمان فرهنگی شهرداری این است که بیشترین تفاهم و همکاری را با هنرمندان باشیم و به‌عنوان پلی بین مردم و هنرمندان، زمینه‌های لازم برای هنرآفرینی هنرمندان و ایجاد ارتباط دوسویه با مردم را فراهم کنیم.

وی با اشاره به این‌که به‌زودی در جلسه‌ای با شهردار بندر بوشهر، مسائل و مشکلات هنرمندان گرافیست‌کار و نقاش را مطرح خواهیم کرد و امیدواریم این مشکلات در حد توان شهرداری مرتفع شود، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش ویژه هنرمندان خصوصا هنرمندان هنرهای تجسمی بوشهر در زیباسازی و گرافیک شهری، امیدواریم در قالب همکاری‌های بیشتر با مجموعه شهرداری بندر بوشهر این نقش پررنگ‌تر شود تا بتوانیم از پتانسیل‌های موجود در بندر بوشهر بیش از پیش استفاده کنیم.

همچنین طاهره شمشیری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر در این جلسه با بیان این‌که خلق تصاویر و نقاشی‌های مفهومی با کمک هنرمندان حرفه‌ای بوشهر از جمله برنامه‌های پیش روی ما در کمیسیون فرهنگی شهرداری است، خاطرنشان کرد: در صورتی که فضای مناسبی برای این نقاشی‌های دیواری پیدا کنیم، قطعا از پتانسیل هنرمندان بومی استفاده می‌کنیم.

اسماعیلی عضو هیات امنای انجمن هنرهای تجسمی نیز در این زمینه با تاکید بر این‌که هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی با توجه به ماهیت هنرشان می‌توانند در زیباتر شدن سیمای شهری کمک‌یار شهرداری باشند، افزود: استان بوشهر و خصوصا شهر بوشهر پتانسیل بالایی برای پیشرفت در زمینه هنرهای تجسمی دارد. برای مثال در حوزه ادبیات داستانی کودک پتانسیل‌های خوبی داریم و می‌توانیم سالانه چند کتاب مصور از داستان‌های بومی – محلی منتشر کنیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا