جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24427
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از راه اندازی خانه طبیعت کودک و نوجوان با هدف آشنایی بچه ها با محیط زیست و آشتی خانواده ها با فضای سبز و ایجاد فرهنگ محیط زیستی خبر داد. به گزارش « صدای استان »؛ احمد بارگاهی در گفتگو با ایسنا عنوان کرد:…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 21 آبان 1398 - 11:28

صدای استان: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از راه اندازی خانه طبیعت کودک و نوجوان با هدف آشنایی بچه ها با محیط زیست و آشتی خانواده ها با فضای سبز و ایجاد فرهنگ محیط زیستی خبر داد.

به گزارش « صدای استان »؛ احمد بارگاهی در گفتگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به ورود تکنولوژی به زندگی امروز که تحرک کودکان کم شده است قصد داشتیم شایستگی های فردی، علمی و فنی کودکان را از این طریق بارور کنیم تا به نوعی به دل طبیعت آمده و با طبیعت و محیط زیست آشنا شوند.

وی تصریح کرد: خانه طبیعت کودک و نوجوان گام کوچکی در این جهت است که با محوریت خانواده، کودک و نوجوان بنا شده تا زمینه پیوند خانواده ها با طبیعت را فراهم نماید.

آشنایی کودکان با سبک زندگی روستایی

مدیر خانه طبیعت کودک و نوجوان  با اشاره به امکانات و فعالیت های این مرکز به ایسنا گفت: اینجا بستری فراهم شده تا خانواده ها، کودکان و دانش آموزان رشد یکپارچه ای داشته باشند.

مرجان راواردشیری افزود: در قسمتی از پارک حیواناتی چون جوجه، مرغ و خروس و بز را در قالب یک باغچه کوچک گرد هم آورده ایم، چرا که بچه ها از لمس حیوانات و غذا دادن به آنها لذت می برند و وقتی تخم گذاشتن مرغ تا مرحله تبدیل شدن به جوجه و مراحل رشد حیوانات و آنچه در طبیعت اتفاق می افتد را می بینند از جنب و جوشی که در طبیعت جریان دارند انرژی می گیرند.

وی بیان کرد: علاوه بر این شرایط آشنایی کودکان با سبک زندگی روستایی، تولید فرآورده های دامی، نحوه پخت نان محلی و… در این خانه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، آیین افتتاح خانه طبیعت کودک و نوجوان واقع در پارک شغاب شهر بوشهر روز جاری با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا