پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24322
تعداد نظرات: ۰

از بدو انتخاب و قرار گرفتن ابهام برانگیز در لیست امید با حمایت بعضی از اصلاح طلبان منفعت طلب و سودجو هیچ عملکرد مشخص در حوزه انتخابی خود جز وعده های بی عمل نداشته است.   « صدای استان »؛ اخیرا نامه ای در فضای مجازی منتشر شده که نمایندگان و استاندار، محمد نجفی رییس…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 14 آبان 1398 - 14:02

از بدو انتخاب و قرار گرفتن ابهام برانگیز در لیست امید با حمایت بعضی از اصلاح طلبان منفعت طلب و سودجو هیچ عملکرد مشخص در حوزه انتخابی خود جز وعده های بی عمل نداشته است.

 

Image result for ‫عبدالحمید خدری نماینده بوشهر‬‎« صدای استان »؛ اخیرا نامه ای در فضای مجازی منتشر شده که نمایندگان و استاندار، محمد نجفی رییس هیات فوتبال بوشهر را برای مدیرکلی ورزش و جوانان پیشنهاد داده اند، پس از مدتی روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان اعلام کرد بعد از امضای نامه شخصاً با وزیر محترم صحبت کرده و ایشان عنوان داشتند آقای بهروزیان فر بازنشسته نیستند و اگر هم بازنشسته بودند قطعاً نیرویی جایگزین خواهد شد که از بدنه ورزش و جوانان باشد، این به معنی رد معرفی انجام شده و دریافت اطلاعات غلط از سوی مرجعی به آقای سعادت نماینده دشتستان است . مرجع اطلاعات غلط به دیگر نماینده ها از طرف نماینده دشتی و تنگستان دکتر شهریاری بر ملا شد ایشان اظهارکردند:خدری اطلاعات غلط به من داد. اما بعد از این موضوع، متوجه شدم که مدیرکل فعلی هنوز چهار سال دیگر با بازنشستگی فاصله‌ دارند و من از وی حمایت می کنم. تا اینجای ماجرا گمان ارائه اطلاعات غلط توسط نماینده پر حاشیه بوشهر ،گناوه و دیلم می رفت که خانم الماسی دیگر نماینده مجلس اساس اظهارات طرح شده در نامه را زیر سئوال برد و گفت :هیچگونه صحبتی خدری در این زمینه با بنده نداشت و متن منتشر شده در نامه درباره موافقت اینجانب را تکذیب می‌کنم.

 

با اظهارات الماسی ماجرا ابعاد نشر کذب و جعل پیدا کرد که خدری در صورت نداشتن مستندات متقن در خصوص اطلاع دادن به خانم الماسی و دکتر شهریاری در صورت شکایت نمایندگان فوق به دادگاه و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان محکوم می شود ، این در حالی است که این روزها حاشیه های مختلفی درباره این نماینده مطرح می شود .
در ادامه اما ماجرا روند دیگری پیدا کرد زیرا گراوند استاندار معمولا منفعل و ساکت بوشهر هر گونه امضاء مبنی بر موافقت خود را تکذیب کرد که با توجه به متولی بودن خدری در این مکاتبه ى توصیه امکان اتهام متوجه ایشان می شود .

 

حال چند نکته مطرح است :
اول چگونه یک نماینده مجلس که وظیفه مشارکت در قانون گذاری دارد به فکر کادر سازی در مدیریت استان افتاده است تا از پتانسیل مدیران منصوب شده جهت انتخابات بهره گیری نماید . این موضوع یک تخلف بارز و محرز است .

دوم مدیریت ارشد فعلی استان آنقدر در انتصاب و انتخاب مدیران دولتی منفعل برخورد کرده است و زمام اختیار را در دست دیگران قرار داده است که نماینده ی مجلس نظر او را ندانسته مطرح می کند .
سوم خدری همواره طرح می کند که در انتصاب مدیران نقشی نداشته است اما اتفاقات آموزش و پرورش ، تأمین اجتماعی و اینبار اداره ورزش و جوانان اظهارات خدری را نفی کرد و نشان داد که این نماینده بیش از دغدغه های قانونی حوزه ی انتخابیه به واسطه گری سمت های سازمانی روی آورده است .

چهارم متاسفانه ایشان از بدو انتخاب و قرار گرفتن ابهام برانگیز در لیست امید با حمایت بعضی از اصلاح طلبان منفعت طلب و سودجو هیچ عملکرد مشخص در حوزه انتخابی خود جز وعده های بی عمل نداشته است و این امر او را در نمایندگی بازنده کرده و در فرصت باقی مانده دنبال کادرسازی است تا با روش دیگری وارد سازوکار انتخابات شود .


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا