پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24317
تعداد نظرات: ۰

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از افتتاح پلیس فتا در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از این کار ایجاد امنیت در فضای مجازی برای شهروندان ،مقابله با جرایم سایبری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی فضای مجازی در جامعه است.   پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ، سرهنگ ” رهام رضائی ”…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 14 آبان 1398 - 12:53

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از افتتاح پلیس فتا در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از این کار ایجاد امنیت در فضای مجازی برای شهروندان ،مقابله با جرایم سایبری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی فضای مجازی در جامعه است.

 

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ، سرهنگ ” رهام رضائی ” فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در این خصوص گفت : پلیس فتا این شهرستان با حضور فرماندار و رئیس شورای تأمین ، جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان و در راستای تسریع در ارائه خدمات تخصصی پلیسی افتتاح گردید.

این مقام انتظامی افزود : راه‌اندازی این مرکز پلیس فتا با توجه به افزایش جرایم سایبری در سطح شهرستان و همچنین استقبال عمومی کاربران در استفاده از فضای مجازی و اینترنت برای انجام اکثر فعالیت‌های روزمره که نیازمند آگاهی‌بخشی و ارتقاء سواد رسانه‌ای لازم در این خصوص می باشد ، بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.
رضائی بیان کرد : ایجاد پلیس فتا در سطح شهرستان که از مطالبات مردمی در سال‌های اخیر نیز بوده پس از هماهنگی با سردار فرمانده انتظامی استان در اولویت برنامه‌های این فرماندهی قرار گرفته و با همکاری پلیس فتا استان این موضوع ، اجرایی گردیده است .
وی اظهار داشت: به امید خدا با راه‌اندازی پلیس فتا در شهرستان و تقویت و تجهیز این پلیس ،از این‌پس پی‌جوئی پرونده‌های جرایم سایبری به صورت تخصصی در همین شهرستان صورت خواهد پذیرفت و با همکاری سازمان‌ها و ادارات مرتبط ،اقدامات مطلوبی در جهت ارتقاء آگاهی عمومی شهروندان گرانقدر با آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی ، برنامه‌ریزی و عملیاتی خواهد گردید.

آقای سیدعلی پاک‌نژاد فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان کنگان نیز در حاشیه مراسم برگزاری بیان کرد: راه‌اندازی پلیس فتا جزو مطالبات مردم و مسئولین شهرستان بوده که قطعاً در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مردم در این حوزه و ارتقاء امنیت پایدار در فضای مجازی با همکاری ادارات و ارگان‌های مرتبط ،تأثیر بسزایی خواهد داشت.
شایان ذکر است فرماندار این شهرستان از سردار فرماندهی انتظامی استان به جهت حمایت و تحقق این مطالبه ضروری عمومی ، تشکر و قدردانی نمودند.
وی در ادامه گفت : نیروی انتظامی شهرستان کنگان در همه زمینه‌ها با تلاش شبانه‌روزی ، در ایجاد امنیت برای شهروندان ،اهتمام داشته و با راه‌اندازی پلیس فتا در این شهرستان به عنوان یک پلیس تخصصی ، گامی مؤثر و بر اساس نیازهای روز جامعه برداشته شده است.
قابل ذکر است، پلیس فتا شهرستان کنگان در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان مستقر و به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در حوزه سایبر به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات و شکایات خود را از طریق مراجع قضایی طرح شکایت کنند تا توسط پلیس فتا موضوع رسیدگی شود و یا با استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی و یا Cyberpolice@ در کلیه شبکه‌های اجتماعی داخلی با ما در ارتباط باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا