جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24297
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: هم اکنون ۲۶۳ بازرس افتخاری در نظارت بر بازار بوشهر مشارکت دارند. به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ رضا جمالی اظهار داشت: برای ایجاد ثبات و نظارت بر بازار و ضرورت استفاده حداکثری از…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 14 آبان 1398 - 09:56

صدای استان: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: هم اکنون ۲۶۳ بازرس افتخاری در نظارت بر بازار بوشهر مشارکت دارند.

به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ رضا جمالی اظهار داشت: برای ایجاد ثبات و نظارت بر بازار و ضرورت استفاده حداکثری از مشارکت‌های مردمی برنامه‌های مهمی را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در راستای تقویت نیروهای مردمی که آمادگی  لازم برای همکاری با این سازمان را دارند، از افرادی که تمایل دارند دعوت به همکاری می‌کند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: طرح ناظران افتخاری نظارت بر بازار در راستای اجرای سیاست های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: افراد در صورت تمایل می توانند با مراجعه به پورتال سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نسبت به ثبت نام در گروه ناظران ‌افتخاری، اقدام کرده و یا بصورت حضوری به حوزه معاونت نظارت و بازرسی سازمان در بوشهر مراجعه کنند.

جمالی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۶۳ نفر بازرس افتخاری نظارت بر بازار استان بوشهر مشارکت می‌کنند که پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال جاری افزایش بیشتری داشته باشد.

وی بیان کرد: از اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، طلاب، کارمندان و دیگر گروه‌های مردمی که بر اساس علاقه و تعهد اجمالی آمادگی دارند تا در راستای سیاست‌های سازمان حمایت به‌صورت افتخاری با این سازمان همکاری داشته باشند دعوت به همکاری می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اهداف اجرای طرح ناظران افتخاری که به منظور جلوگیری ازتخلفات صنفی است بیان کرد: افزایش میزان رصد بازار درباره تخلف‌های ذکرشده در قانون نظام صنفی با همکاری نخبگان، سالم‌سازی فضای کسب و کار، هدفمند شدن اقدامات ناظران در برخورد با تخلفات صنفی، ناامن شدن فضای بازار برای متخلفان و سودجویان، ایجاد امنیت و آرامش برای واحدهای صنفی درست کار و توسعه مشارکت مردمی در نظارت بر بازار از جمله اهمیت این طرح است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا