جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24291
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: تصادف اتوبوس و تیبا در جاده خورموج – کنگان سه کشته و یک مجروح به دنبال داشت. به گزارش « صدای استان» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ جابر پاپری بیان کرد: ساعت ۱۱:۴۱ امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 14 آبان 1398 - 09:46

صدای استان: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: تصادف اتوبوس و تیبا در جاده خورموج – کنگان سه کشته و یک مجروح به دنبال داشت.

به گزارش « صدای استان» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ جابر پاپری بیان کرد: ساعت ۱۱:۴۱ امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده خورموج -کنگان بلافاصله مأموران پلیس راه و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه، یک دستگاه اتوبوس با سواری تیبا برخورد کرد که راننده خودرو تیبا و دو نفر از سرنشینان آن بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به علت مصدومیت با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان علت بروز تصادف را ۵۰ درصد از ناحیه راننده خودروی تیبا و ۵۰ درصد اداره راه اعلام کردند، به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب هنگام رانندگی بپرهیزند، برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند و با رعایت سرعت مطمئن از ایجاد چنین حوادث ناگوار پیشگیری کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا