جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24285
تعداد نظرات: ۰

به گزارش تسنیم، همزمان با روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی راهپیمایی با شکوهی از میدان قدس تا میدان شهید رئیسعلی دلواری در کنار آبهای خلیج فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نیروهای مسلح، جوانان، نوجوانان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم برگزار و شعار مرگ بر آمریکا…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 14 آبان 1398 - 09:42

به گزارش تسنیم، همزمان با روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی راهپیمایی با شکوهی از میدان قدس تا میدان شهید رئیسعلی دلواری در کنار آبهای خلیج فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نیروهای مسلح، جوانان، نوجوانان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم برگزار و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل طنین‌انداز شد.

راهپیمایی 13 آبان در بوشهر به روایت تصویر

راهپیمایان با شعارهای ۱۳ آبان ماه ، صلابت ملت است  روز شکست کفر- عزت این امت است، امت عاشورایی – سازش نمی‌پذیرد جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد – تهدید و تحریم اثر ندارد،  آمریکای جهانخوار ، قوت دگر ندارد – نصرُمِنَ الله وَ فَتحٌ قریب ، مرگ بر آمریکای مردم فریب و ای رهبر آزاده‌ آماده‌ایم آماده، انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

در تجمع راهپیمایان بوشهری در کنار آبهای خلیج فارس مهدی چمران با بیان اینکه آمریکا اکنون رو به افول و سقوط است اظهار داشت: کسانیکه به آمریکا دل بسته‌اند بدانند که این قدرت رو به افول است و در مقابل، قدرت‌های نوظهور مانند ایران رشد کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه آمریکا از نظر سیاسی، نظامی و اقتصادی شرایط بدی دارد افزود: ۱۷ هزار قتل پارسال در آمریکا رخ داده و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت این کشور بی خانمان هستند و ۱۷ درصد آمریکایی‌ها زیر خط فقر قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در حوزه سیاسی و نظامی شکست خورده گفت: آمریکا پس از شکست در حوزه سیاسی و نظامی، تحریم اقتصادی و نفوذ فرهنگی را در دستور خود قرار داد.

چمران با تاکید بر مراقب نفوذ فرهنگی دشمن به ویژه نسل جوان گفت: دانش آموزان باید در برابر نفوذ فرهنگی دشمن واکسینه شوند و بدانند موقعی می‌توانند پیشرفت کنند که به خودشان متکی باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا