شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24165
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: پیشکسوتان و مقام آوران دشتستانی در مسابقات کشوری و استانی قرآن کریم روز شنبه در همایش “یاوران وقف و قرآن کریم” تجلیل شدند. به گزارش « صدای استان»؛ امام جمعه شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان در این همایش گفت: در حوزه قرآن کریم و ترویج آن باید پیش از گذشته تلاش شود همانطور…

تاریخ انتشار: شنبه ، 11 آبان 1398 - 13:10

صدای استان: پیشکسوتان و مقام آوران دشتستانی در مسابقات کشوری و استانی قرآن کریم روز شنبه در همایش “یاوران وقف و قرآن کریم” تجلیل شدند.

به گزارش « صدای استان»؛ امام جمعه شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان در این همایش گفت: در حوزه قرآن کریم و ترویج آن باید پیش از گذشته تلاش شود همانطور که بین مردم ما تمسک به اهل بیت زیاد است از قرآن کریم هم نباید غافل شد.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: در حوزه وقف در عرصه قرآن کریم کم کار شده که باید فرهنگ سازی شود و موقوفات به سمت قرآن کریم سوق داده شود.

وی اضافه کرد: دراین عرصه باید عزم جدی و جمعی ایجاد و از پیشکسوتان و فعالان این عرصه بهره گرفته شود و در راه ترویج فرهنگ فراگیری قرآن کریم همدلی و هماهنگی بالایی صورت گیرد.

مصلح گفت: سعی شود محافل و مجالس قرآنی پررنگ تر باشد، در منازل در کنار مجالس اهل بیت محافل قرآنی فعال شود، نقش مربیان قرآنی اثر گذار است و باید مربیان توانمند، با انگیزه و قوی تربیت شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: ۶۴ شناسه فرهنگی و ماموریت در این عرصه در سازمان اوقاف و امور خیریه تعریف شده‌است.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی افزود: برای حمایت از دانش‌آموزان مستمند این مراکز ۱۰۰۰ بسته مهر درابتدای بازگشایی مدارس در استان بوشهر توزیع شده‌ است.

وی اضافه کرد: به یمن ورود به ماه مبارک ربیع الاول پنج نفر از کسانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند نیز توسط این اداره‌ کل اعزام خواهند شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا