چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24088
تعداد نظرات: ۰

در شماره‌های قبلی پس از عزل آقای کرمی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان به این موضوع پرداختیم که دخالت نماینده دائم الدخیل در امورات جاری استان مخرب بوده و جایگاه استانداری را نزد افکار عمومی تنزل داده است. « صدای استان » – وحید امیر ؛ قبل از اینکه به این موضوع (…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 6 آبان 1398 - 11:02

در شماره‌های قبلی پس از عزل آقای کرمی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان به این موضوع پرداختیم که دخالت نماینده دائم الدخیل در امورات جاری استان مخرب بوده و جایگاه استانداری را نزد افکار عمومی تنزل داده است.

« صدای استان » – وحید امیر ؛ قبل از اینکه به این موضوع ( دخالت‌های مکرر نماینده )بپردازیم با چند تن از دوستان که نقش اتاق فکر هفته نامه را داشتند به مشورت نشستیم، دوستان به لحاظ مصلحت‌هایی که مد نظرشان بود ما را از پرداختن به موضوع رونمایی از این دست نمایندگان بر حذر داشتند و دلیل آنها این بود که نماینده مذکور قطعاً از پای ننشسته و دردسرهایی برای هفته نامه و سردبیران( از تعطیلی هفته نامه گرفته تا سنگ اندازی و تسویه حساب شخصی) ایجاد خواهد کرد اما از آنجا که به عنوان رسانه‌ مستقل خود را متعهد به جامعه می‌دانستیم، عدم پرداختن به این موضوع برای ما بسیار سخت بود لذا عنوان کردیم که اگر هفته نامه برای همیشه تعطیل شود نیز اجازه نخواهیم داد این روند ادامه داشته باشد و هر نماینده‌ای به دنبال عزل و نصب افراد باشد.

 

البته به این نکته هم اشاره شد که تقابل با این دست نمایندگان، استاندار قوی‌الاراده می خواهد و با صراحت تمام جناب گراوند را در بوته نقد گذاشتیم.
پس از ارائه آن شماره هفته نامه که با تیتر “نماینده دائم الدخیل” بیرون آمده بود چیزی طول نکشید که دردسرهای‌مان شروع شد و حرف دوستان به حقیقت پیوست.
از در و دیوار و تلفنی ما را تهدید کردند که به زودی تعطیل خواهید شد و برای همیشه از عرصه رسانه بازنشسته خواهد شد.

 

تحمل نموده و با اراده قوی همکارانم در مجموعه هفته نامه شک و ترس به دل راه نداده و عهد بستیم که ثابت خواهیم کرد چه کسانی در آینده نزدیک به محاق خواهند رفت.
گرچه نقد استاندار جناب گراوند در عزل جناب کرمی وارد بود و ایشان را مقصر اصلی در فضا دادن به نمایندگان در امور جاری می دانستیم و آن را بسیار مورد نکوهش قرار دادیم اما انصافاً در مورد انتخاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش ایشان شایسته تقدیر می باشند.

 

از ماه ها قبل می‌دانستیم همان نماینده ای که در عزل جناب کرمی نقش مستقیم داشته، آستین‌ها را بالا زده و سعی دارد نصب و انتخاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش را نیز در کارنامه پر هیاهوی خود ثبت نماید گرچه تجربه تلخ قبلی دلالت بر این داشت که ایشان در انتخاب مدیر کل جدید نقش خواهند داشت اما این بار جناب گراوند این موضوع را بر نتابیده و با تمامی فشارهایی که بر ایشان وارد بود مقاومت کرد و تن به خواسته فرصت طلبان و این نماینده نداده است.

 

این واکنش جناب استاندار اتفاق خوبی است تا دیگر نمایندگان استان نیز حساب کار دستشان بیاید و به دنبال پست دادن به حلقه اطرافیان خود نباشند.
خوبی و مزیت این اتفاق این است که دیدگاه مردم نسبت به این نماینده در داشتن قدرت تغییر نموده است و هواداران این نماینده چنان عزل کرمی و قدرت نماینده‌شان را به رخ مردم می کشیدند که گویی هیچ جنبنده ای در استان جرات رد درخواست های ایشان را ندارد اما اکنون در نزدیکی انتخابات مجلس تصورات جامعه نسبت به قدرت و نفوذ ایشان عوض شده است و شاهد تنزل قدرت نماینده مذکور می باشند که به خوبی خود را در انتخابات آینده نشان خواهد داد.

هفته نامه صدای استان نه عقد اخوت با کسی بسته و نه اراده‌ای در تخریب مسئولین دارد.

 

 

هدف ما روشن است؛ شفاف‌سازی و تأمین منافع مردم

 

 

هنوز اولین شماره هفته‌نامه را بیرون نداده بودیم که ما را متهم به حمایت از استاندار و مجموعه استانداری نمودند بدون اینکه قدری به جیره‌خواری خویش نظری بیفکنند، اما به تدریج محتوای هفته نامه مشخص نمود که بیشترین نقد را ما به مسئولان داشتیم اکنون نیز به مسئولان استان اعلام می‌کنیم اگر پا را کج بگذارید مورد نقد واقع خواهید شد و اگر امتیاز ندهید و در راستای حقوق مردم وقت بگذارید با تمام توان حامی شما خواهیم بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا