شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24010
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: محمد نوری معتقد است داور قضاوت خوبی را در دیدار تیمش برابر استقلال انجام نداده است. به گزارش «صدای استان» به نقل از ایسنا؛ محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی پس از شکست دو گله تیمش برابر استقلال اظهار کرد: ما تلاش خود را کردیم اما باید به استقلال تبریک گفت. اشتباهات داوری در…

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 آبان 1398 - 09:57

صدای استان: محمد نوری معتقد است داور قضاوت خوبی را در دیدار تیمش برابر استقلال انجام نداده است.

به گزارش «صدای استان» به نقل از ایسنا؛ محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی پس از شکست دو گله تیمش برابر استقلال اظهار کرد: ما تلاش خود را کردیم اما باید به استقلال تبریک گفت. اشتباهات داوری در این دیدار زیاد بود.

https://cdn.isna.ir/d/2019/08/22/3/57930680.jpg

وی ادامه داد: گل سالم من، آفساید اعلام شد و یک پنالتی را برای تیم ما گرفته نشد. با وجود چنین داورهایی نباید چنین اشتباهاتی وجود داشته باشد. در صحنه گل، من یک متر پشت بازیکن استقلال بودم. وضعیت تیم ما خوب است و نسبت به بودجه‌ کمی که هست، شرایط خوبی داریم. نباید انتظار داشته باشیم تیم‌هایی با بودجه‌های ما استقلال و پرسپولیس را در تهران ببرند.

نوری درخصوص شرایط تیم های نفتی  گفت: اگر نفتی‌ها نمی‌توانند به باشگاه‌هایشان کمک کنند، سایر باشگاه‌های دولتی هم نباید به تیم‌ها کمک کنند. آیا الآن فقط مشکل ۴ تیم نفتی است؟ تمام دلخوشی مردم جم همین تیم است اما برخی وزارت نفت خود را کنار کشیده و کمکی نمی‌کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا