پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24004
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پارس جنوبی با برتری آبی پوشان تهران پایان یافت. به گزارش «صدای استان»؛ همزمان با هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در آخرین دیدار این هفته دو تیم استقلال تهران و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه ۲…

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 آبان 1398 - 09:54

صدای استان: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پارس جنوبی با برتری آبی پوشان تهران پایان یافت.

به گزارش «صدای استان»؛ همزمان با هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در آخرین دیدار این هفته دو تیم استقلال تهران و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف هم رفتند.

این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت پایان یافت.

گل‌های استقلال  را علی کریمی در دقیقه ۲۸ و میلاد ذکی پور در دقیقه ۳۷ به ثمر رساندند.

پارس جنوبی چند موقعیت را روی دروازه استقلال خلق کرد، اما در گلزنی ناکام بود تا آبی پوشان برنده میدان باشند.

در دقیقه ۸۰  بخشی از برق ورزشگاه آزادی قطع شد و داور بازی را متوقف کرد. در حالی که برق ورزشگاه به طور کامل وصل نشد و نیمی از ورزشگاه روشن بود، داور تصمیم به ادامه بازی گرفت,این اتفاق پیش از این نیز برای استقلالی‌ها در دیدار با گل ریحان در جام حذفی اتفاق افتاده بود.

برای سومین سال متوالی استقلالی‌ها در خانه موفق شدند پارس جنوبی جم را شکست دهند تا سومین برد متوالی خود را در لیگ برتر با استراماچونی جشن بگیرند.

ترکیب استقلال در این دیدار را سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند (۶۱- شیخ دیاباته)، مهدی قائدی (۷۲- تبریزی) و سجاد آقایی (۴۶- فرشید باقری) تشکیل می‌داد.

کمالوند نیز فرناندو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله زاده، محمود شفیعی، مگنو باتیستا، کاخابر کاکاشویلی (۱۹ – ایمان با صفا (۵۳- محمد نوری))، بابک حاتمی، پوریا آریا کیا، رضا خالقی فر و محمد ابراهیمی (۷۲- حامد پاکدل) را برای پارس جنوبی جم راهی زمین بازی کرد.

با این نتیجه آبی‌های تهرانی ۱۲ امتیازی و در هفته‌ای که سپاهان و تراکتورسازی امتیاز از دست دادند، فاصله با صدر را کاهش داده و به رده هفتم جدول صعود کرد و پارس جنوبی با ۷ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا