جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23974
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان بوشهر از تعیین اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات شهرستانها در استان بوشهر خبر داد. به گزارش « صدای استان» به نقل از فارس؛ خلیل رضایی اظهار داشت: در اجرای ماده ۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۶ قانون نظارت شورای نگهبان، احکام اعضای هیاتهای…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 1 آبان 1398 - 12:56

صدای استان: سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان بوشهر از تعیین اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات شهرستانها در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش « صدای استان» به نقل از فارس؛ خلیل رضایی اظهار داشت: در اجرای ماده ۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۶ قانون نظارت شورای نگهبان، احکام اعضای هیاتهای نظارت بر انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان‌های دهگانه استان از طرف هیات مرکزی صادر شد.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان بوشهر ضمن اشاره به روند قانونی و نحوه انتخاب اعضای هیاتهای مذکور گفت: هیات نظارت استان، طبق قانون از بین اقشار مختلف و معتمدین، افراد تحصیل کرده و دارای تجربه در امر برگزاری انتخابات، از هر شهرستان ۶ نفر را به هیات مرکزی نظارت معرفی و در نهایت وفق مقررات و شاخص‌های قانونی، اقدام به صدور حکم سه نفر از افراد پیشنهادی شده است.

وی با تاکید به التزام عملی اعضای هیاتهای نظارت نسبت به رعایت قانون، بی‌طرفی در انتخابات و عدم جانبداری از داوطلبان را اشاره و خاطرنشان کرد: اعضای هیات نطارت استان و شهرستانها، به عنوان بازوان شورای نگهبان، تمام توان خود را، جهت نظارت مؤثر بر جریان انتخابات در همه سطوح و جلوگیری از ورود ناخالصی‌ها به ارکان نطام و صیانت از رأی مردم بکار خواهد برد.

رضایی افزود: فعالیت‌های غیر قانونی از جمله تبلیغات زود هنگام کاندیداهای احتمالی توسط شبکه نظارت و نهادهای مربوطه و  همچنین کمیته پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی رصد و قطعاً طبق ضوابط و قوانین انتخاباتی بر خورد لازم صورت خواهد گرفت.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان بوشهر از آحاد مردم شریف استان در خواست مساعدت به منظور دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی  کرد و گفت: هیاتهای نظارت آمادگی لازم جهت دریافت گزارشات مردمی تخلفات و جرائم انتخاباتی در سراسر استان داشته و هم استانی‌های گرامی  می‌توانند گزارش و مستندات خود را به دفاتر نطارتی شورای نگهبان در استان و شهرستانها تحویل نمایند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا