جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23942
تعداد نظرات: ۰

نشست علنی شورای شهر بوشهر با انتقادات برخی اعضا به عملکرد شهرداری همراه بود. به گزارش « صدای استان»؛ در این جلسه که در غیاب دهدار، روح الله نصرتی ریاست شورا را برعهده داشت، توسلی و برزگر زاده با ۴۵ دقیقه تاخیر وارد جلسه شدند.   دو خبر خوب بر شهروندان بوشهری   درباره قدرالسهم…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 30 مهر 1398 - 23:48

نشست علنی شورای شهر بوشهر با انتقادات برخی اعضا به عملکرد شهرداری همراه بود.

به گزارش « صدای استان»؛ در این جلسه که در غیاب دهدار، روح الله نصرتی ریاست شورا را برعهده داشت، توسلی و برزگر زاده با ۴۵ دقیقه تاخیر وارد جلسه شدند.

 

دو خبر خوب بر شهروندان بوشهری

 

درباره قدرالسهم ملاک عمل شهرداری، بابت اراضی مالکین مناطق جنوبی در اجرای تبصره ۳ ماده ۱۰۱ قانون شهرداری بوشهر از ۷ تا درصد به ۳ درصد مورد تصویب صحن علنی شورای شهر قرار گرفت.

 

همچنین وسایل حمل و نقل عمومی برای توان‌یابان و جانبازان در صورت گرفتن کارت می توانند بصورت رایگان جابجا شوند مورد تصویب قرار گرفت.

 

Image result for ‫اکبر توسلی‬‎ضعیف ترین دوران شورای شهر را داشته ایم

 

اکبر توسلی عضو شورای شهر بوشهر گفت : یک نظرسنجی بگذارید ببینید رضایت مندی مردم چقدر است و چه نمره ای به ما می دهند. این بدترین دوران شورای شهر در ادوار گذشته بوده است. ۲۸ میلیارد بابت حذف پارکینگ از مردم گرفته شده و ۹ میلیارد آن بابت حقوق پرداخت شده است این تخلف است .

 

 

وی ادامه داد : ما اختیار مالی ۷۰۰ میلیون به شهردار دادیم چرا نباید قرارداد ۱ میلیاردی سرمربی شاهین به شورا بیاید. بخشی از درختان پایگاه دریایی را قطع کرده اند و از شهردار بوشهر انتظار پیگیری داریم.

 

 

 

 

Image result for ‫طاهره شمشیری‬‎اختیارات مالی شهردار کاهش یابد

 

طاهره شمشیری رییس کمیسیون فرهنگی ابا انتقاد از عملکرد شهردار اظهار داشت : وقتی همه منتقد شهردار بوشهر هستید اختیارات مالی شهردار کاهش بدهید و شهردار به شورا دعوت کنید و راه حل بدهید. با هیچکس عهد اخوت نبسته ایم.

 

 

 

 

 

 

 

Related imageاستاندار فکری به حال محیط زیست استان بکند

 

کیوان هاشم زاده بیان داشت : محیط زیست به اصطلاح بخاطر  محیط زیست کارهای عمرانی ما را تعطیل می کند و نامه ما را بعد از ۸ ماه جواب نمی دهد اما حاضر نیست موضوع قطع درختان را پیگیری کند. امیدوارم استانداری فکری به حال وضعیت ضعیف محیط زیست بکند .

 

 

 

 

Related imageاعضای شورای شهر در تیم شاهین هیچ دخالتی نمی کنند

 

 

نصرتی نائب رییس شورا بیان داشت : در بحث شاهین اعضای شورای شهر هیچ دخالتی نمی کنند فقط بحث نظارتی داریم که وظیفه قانونی شورا است .

 

 

وی بگفت : مواردی که اعضای شورای شهر نسبت به کم کاری و کارهای انجام نشده را بیان کردند یادداشت کردم طی نامه ای به شهردار اعلام میکنیم تا مشکلات رفع شود . جلسه بعد از شهردار و پیمانکار چرخ و فلک هم دعوت می کنیم حضور داشته باشند تا توضیحات بدهند و از استاندار و ایت الله صفایی انتظار داریم در بحث قطع درختان پایگاه دریایی ورود کنند و مانع چنین اتفاقی بشوند چون در اختیار شهرداری نیست .

 

 


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا