چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23936
تعداد نظرات: ۲

لازم میدونم راجع به باشگاه شاهین مطالبی را عرض کنم چون خیلی از دوستان ما، اصحاب رسانه و مردم و همشهریان راجع به شاهین سوال می کنند که در چه وضعیتی است.     « صدای استان »؛ ندا عبدالله زاده عضو شورای شهر بوشهر اظهار داشت : هفته‌های قبل می‌خواستم صحبت کنم اما احساس…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 30 مهر 1398 - 22:46

لازم میدونم راجع به باشگاه شاهین مطالبی را عرض کنم چون خیلی از دوستان ما، اصحاب رسانه و مردم و همشهریان راجع به شاهین سوال می کنند که در چه وضعیتی است.

 

 

« صدای استان »؛ ندا عبدالله زاده عضو شورای شهر بوشهر اظهار داشت : هفته‌های قبل می‌خواستم صحبت کنم اما احساس کردم که حاشیه امنیت تیم به هم میخورد، فکر کردم اگر سکوت می‌کردم در برابر سرمربی سابق آقای ویسی، اخلاقی بود به همین دلیل سکوت کردم و واقعاً در مورد رفتن سرمربی هم من هیچ کاره بودم؛ اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند که سرمربی را برکنار کنند و دخالتی در این داستان نداشتم.

 

در جلسه‌ای که قرار بود اسپانسر را معرفی کنند ا برزگرزاده، توسلی،  نصرتی، دهدار و  آسایش در حضور هیئت مدیره و آقای نجفی و دبیر حقوقی هیات و در واقع قرار بود یکشنبه هفته گذشته اسپانسر بیاید ولی نیامد تا امروز هم ما منتظریم ولی هنوز نیامده که کمک کند به لحاظ مالی و بدون تردید اگر اسپانسر بیاید از لحاظ مالی نجات پیدا می‌کنیم.

 

 

بعضی افراد توهم دارند که یک عضو شورا به لحاظ فنی با این شخص ( سرمربی سابق) مشکل دارد و باعث عدم نتیجه‌گیری شده است. یک سوال دارم آیا زمانی که سرمربی سابق شاهین به همراه کادر فنی بازیکنان را انتخاب می‌کردند بنده به عنوان ندا عبدالله زاده در این کار دخالت کردم؟ اگر آقای ویسی این مطلب را تایید کند بنده حاضرم همین الان از شورا استعفا کنم.

 

 

مستنداتی دارم که اگر نیاز باشد عرض خواهم کرد که ویسی در جلسه با حضور شهردار و شورا و هیات مدیره و رئیس کانون هواداران به صراحت در خصوص دخالت در کار فنی گفتند که دو بانوی عضو شورا هیچ دخالتی نداشتند. اگر سکوت کردم در گذشته فقط به دلیل آرامش شاهین بود و به عنوان عضو ورزشی و فوتبالی شورا امروز احساس می کنم که این سکوت دیگه خیانت است و به همین دلیل سکوت نمی‌کنم.

 

 

سرمربی سابق فرمودند که یک یا دو عضو شورا باعث رفتن من شدند اما من اعلام می‌کنم که چهار عضو هیئت مدیره شاهین اعلام کردند که ویسی برود و دو عضو دیگر نیز گفتند که اجازه بدهید سرمربی جدید انتخاب بشود و بعد ویسی برکنار شود و من هیچ دخالتی نداشتم.

یک مربی در که در لیگ حرفه‌ای کار میکند باید توانایی شنیدن انتقاد را داشته باشد و نباید انتظار داشته باشد که همه بگویند “به‌به” و “چه‌چه”.بالاخره یک مربی باید انتقادپذیر باشد و همه را توطئه گر نداند. فکری نتیجه نمی‌گرفت، همه اعضای شورا انتقاد می‌کردند و مشکلی هم پیش نیامد ولی به محضی که از آقای ویسی انتقاد می‌کنیم می‌گویند توطئه.

 

 

آقای ویسی یک امتیاز گرفته از ۶ بازی و من فکر می‌کنم اگر حتی از لحاظ فنی هم خوب باشیم ولی نتیجه نگیریم، یک جای کار ایراد دارد.

ایشون میگویند که باشگاه به ما اجازه نداد که بازیکن بگیریم ولی من عرض می کنم به جای ۴ تا بازیکن ۳۰۰ میلیون تومانی، یک بازیکن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی می‌گرفتیم که کیفیت بالایی داشته باشد.

من به عنوان رئیس کمیسیون بودجه شورا، صفر تا صد بودجه شاهین را تا آن جایی که در توانم بود هر جا که لازم بود را امضا کردم تا شاهین دچار مشکل نشود.

 

 

آقای سرمربی سابق، اگه شما دلسوز شاهین بودید مبلغ ۵۰۰ میلیون بابت ۶ بازی را از ما نمی گرفتید، در جلسه با شهردار و هیات مدیره گفتم که ممکن است که سپاهان به شما ۱۰ میلیارد بدهد ولی بودجه ما همینقدر است و مابقی قرارداد را باید آپشن میگذاشتیم.

آقای سرمربی گفت با ۱۷ میلیارد تیم را آسیایی می کنم، من کجا دخالت در کادر فنی کردم، تا حالا مربی ندیدم که مشکلات فنی تیمش را به گردن دیگران بیندازد، اگر من گفتم بازیکن با کیفیت بیاورید، ضمن احترام به بازیکنان شاهین  بعضی از بازیکنان شاهین،  عیارشان در حد لیگ یک است و نباید انتظار داشته باشیم در حد لیگ برتر بازی کنند.

به بازیکنان تهمت می‌زند و بازیکنان را بی‌شرف خطاب می کند، شرافت را کسانی ندارند که این حرف‌ها را می‌زنند.یکی از بازیکنانی که اصلاً بازی نکرده، شما می‌گویی شرافت ندارد.آقای سرمربی سابق ۵۰۰ میلیون گرفته و فقط یک امتیاز برای شاهبن به ارمغان آورد و باز هم “شرافت شرافت” می‌کند.

 

آقای مربی سابق هرچقدر اتهام زدی تا ۶ هفته سکوت کردیم، شما اگر دلسوز شاهین بودی چرا قبل از بازی دیروز مصاحبه کردی؟ شما که می خواستی شاهین را آسیایی کنی، آسیایی شدن پیشکش، لااقل در لیگ نگه میداشتی. چرا ۵۰۰ میلیون گرفتی؟ من اگر جای مدیرعامل و هیئت مدیره بودم فقط ۳۰ درصد را پرداخت می کردم، پس برای ما اینقدر “مردم مردم” نکن.

 

من از روز اول گفتم ضمن احترام به سابقه ویسی گفتم ایشان با توجه به شرایطی که در سپاهان و نفت مسجد سلیمان دیدم گفتم در شاهین موفق نمی‌شود.

تنها مربی که هواداران و پیشکسوتان را به جان هم انداخته همین آقای ویسی بوده، تفرقه انداخت و سخنانش از روی صداقت نبود.

 

آقای ویسی چرا ۲۳ بازیکن گرفتی؟؟ این همه هزینه کردیم ، میتونستیم بجای ۲۳ بازیکن متوسط، ۱۶ بازیکن با کیفیت بگیریم و موفق شویم. بازیکن گرجستانی که فقط یک بازی بهش دادی را چرا گرفتی یک بازیکن مثل خالد شفیعی بجایش می‌گرفتیم خیلی بهتر بود.کجای فوتبال نوشته که حتماً باید بازیکن خارجی بگیریم. در هفته‌های اخیر آقای امیرحسین پیروانی، آقای مرزبان، آقای دست‌نشان و آقای مهدی پاشازاده از گزینه‌های اصلی برای شاهین بودند و من با هیچ کدومشون مذاکره نکردم.

 

فقط عرض کنم با توجه به دوستی پدرم با آقای تارتار من شخصاً با ایشان صحبت کردم و ایشان گفت که خانم عبدالله‌زاده، هیچ مربی با شرایط فعلی نمیتواند ریسک کند و به شاهین بیاد، هر مربی هم بیاد انتظار معجزه نداشته باشید، مربی وقتی ابزار لازم را نداشته باشد نمی‌تواند نتیجه بگیرد.


تعداد نظرات: ۲
ناشناس
22:46 - 1398/07/30

خانم محترم هر کاری کنی دیگه حنا شما رنگی نداره.
همه مردم شهر تو را شناختند

    ناشناس
    22:46 - 1398/07/30

    این خانم برای همه مردم بوشهر شناخته شده هستندقدردان زحمات ایشان هستیم
    دست مریزاد سرکار خانم
    زمستان رفت و رو سیاهی به زغال ماند

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا