پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23882
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مسابقات فوتبال دانشگاه‌های استان بوشهر برگزار شد و تیم دانشگاه پیام نور بوشهر به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید. به گزارش «صدای استان» به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر؛ تیم فوتبال دانشگاه پیام نور استان بوشهر با غلبه بر دانشگاه فرهنگیان رتبه اول مسابقات فوتبال دانشگاه های…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 30 مهر 1398 - 12:56

صدای استان: مسابقات فوتبال دانشگاه‌های استان بوشهر برگزار شد و تیم دانشگاه پیام نور بوشهر به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

به گزارش «صدای استان» به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر؛ تیم فوتبال دانشگاه پیام نور استان بوشهر با غلبه بر دانشگاه فرهنگیان رتبه اول مسابقات فوتبال دانشگاه های استان را کسب کرد.

این مسابقه در وقت های اصلی و اضافی با نتیجه تساوی ۲ – ۲ به اتمام رسید و درضربات پنالتی تیم دانشگاه پیام نور توانست تیم دانشگاه فرهنگیان را از پیش رو بردارد و پیروز میدان شود و به مسابقات منطقه ای وزارت علوم راه یابد.

مسابقات فوتبال منطقه ای وزارت علوم  درقالب ورزش های همگانی و با حضور ورزشکاران آماتور همه دانشگاه‌ها در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد و تیم فوتبال دانشگاه پیام نور بوشهر به نمایندگی از استان بوشهر در این مسابقات شرکت خواهد کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا