جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23749
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: در حالی که قرار بود نشست خبری پیش از دیدار‌های شاهین شهرداری بوشهر و سایپا در چارچوب جام حذفی عصر امروز برگزار شود، این نشست برگزار نشد. به گزارش «صدای استان»؛ شاهین شهرداری بوشهر و سایپا عصر فردا در چارچوب دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در بوشهر به مصاف هم…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 24 مهر 1398 - 10:35

صدای استان: در حالی که قرار بود نشست خبری پیش از دیدار‌های شاهین شهرداری بوشهر و سایپا در چارچوب جام حذفی عصر امروز برگزار شود، این نشست برگزار نشد.

به گزارش «صدای استان»؛ شاهین شهرداری بوشهر و سایپا عصر فردا در چارچوب دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در بوشهر به مصاف هم می‌روند.

طبق برنامه قرار بود نشست خبری سرمربی سایپا ساعت ۱۷:۳۰ و مربی شاهین ساعت ۱۸ امروز برگزار شود.

مهرداد کریمیان که از هجدهم مهر پس از کناره‌‎گیری ویسی هدایت شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده دارد، اعلام کرد، چون سرمربی نیست در نشست شرکت نمی‌کند.

وقتی زمان نشست خبری ابراهیم صادقی سرمربی سایپا رسید، به علت حضور نداشتن خبرنگاران این نشست هم برگزار نشد.

ساعت ۱۸ فردا رویارویی شاهین و سایپا

شاهین شهرداری بوشهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، ساعت ۱۸ فردا (چهارشنبه ۲۴ مهر) در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر مقابل سایپا تهران به میدان می‌رود.

این دیدار قرار بود ساعت ۱۷ برگزار شود که دیروز با اعلام سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، به ۱۸ تغییر یافت.

شاهین در مرحله یک شانزدهم جام حذفی پس از آن که مقابل خوشه طلایی ساوه به تساوی سه بر سه رسید در ضربات پنالتی سه بر یک حریف خود را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد. سایپا هم با پیروزی دو بر یک مقابل داماش گیلان به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

سامانه خرید بلیت تا ساعت ۱۳ چهارشنبه فعال است

سامانه خرید بلیت الکترونیکی دیدار شاهین و سایپا که از ساعت ۸ صبح دوشنبه فعال شده تا ساعت ۱۳ فردا فعال خواهد بود و دوستداران فوتبال می‌توانند با مراجعه به سامانه pin۹۰.ir بلیت تهیه کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا