جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23747
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: تعدادی از شهروندان بوشهری با رنگ کردن خط عابر پیاده یکی از مناطق پر رفت و آمد، از مسئولان شهری خواستند که به ترمیم خطوط عابر بیشتر توجه کنند. به گزارش «صدای استان»؛ تعدادی از شهروندان بوشهری دیشب با ترمیم خط عابر پیاده در یکی از چهارراه‌های پررفت و آمد این شهر، توجه…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 24 مهر 1398 - 10:34

صدای استان: تعدادی از شهروندان بوشهری با رنگ کردن خط عابر پیاده یکی از مناطق پر رفت و آمد، از مسئولان شهری خواستند که به ترمیم خطوط عابر بیشتر توجه کنند.

به گزارش «صدای استان»؛ تعدادی از شهروندان بوشهری دیشب با ترمیم خط عابر پیاده در یکی از چهارراه‌های پررفت و آمد این شهر، توجه بیشتر مدیریت شهری به ترمیم این خطوط را خواستار شدند.

آنان می‌گویند سال‌های گذشته، پیش از بازگشایی مدارس خط‌کشی‌های عابر پیاده که به مرور زمان کمرنگ شده بودند ترمیم می‌شد، اما این اتفاق امسال صورت نگرفت.

این شهروندان معتقدند به علت کمرنگ شدن خطوط عابر، رانندگان هم متوجه محل خط‌کشی‌ها نمی‌شوند و این اتفاق، باعث بی‌توجهی آنان به حقوق‌ عابران پیاده می‌شود.

البته این شهروندان، می‌گویند درخواست خود را به شهرداری اعلام کرده و مسئولان شهرداری گفته‌اند با تامین اعتبار لازم، به زودی خط کشی‌ها ترمیم می‌شوند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا