پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23743
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: کالا‌هایی که از مبداء امارات متحده عربی وارد بوشهر شوند،دوباره از تخفیف ۲۰ درصد سود بازرگانی برخوردار می‌­شوند. به گزارش « صدای استان »؛ سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: دولت‌ همواره برنامه‌ها و مشوق‌هایی برای رونق بخشی به فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی داشته است که اعمال تخفیف در سود بازرگانی…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 24 مهر 1398 - 10:31

صدای استان: کالا‌هایی که از مبداء امارات متحده عربی وارد بوشهر شوند،دوباره از تخفیف ۲۰ درصد سود بازرگانی برخوردار می‌­شوند.

به گزارش « صدای استان »؛ سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: دولت‌ همواره برنامه‌ها و مشوق‌هایی برای رونق بخشی به فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی داشته است که اعمال تخفیف در سود بازرگانی یکی از آن‌هاست؛ برنامه‌ای که تأثیر مثبتی در برخی از شاخص‌های بازرگانی خارجی استان از جمله فعالیت بنادر، حجم واردات کالا‌های مورد نیاز، رونق حمل و نقل دریایی و زمینی، افزایش درآمد‌های دولت و رضایتمندی فعالان بخش خصوصی دارد.

قاسم قائدی با اشاره به اینکه پنج بندر استان از معافیت ۲۰ درصدی سود بازرگانی برخوردارند، ادامه داد: در سال ۱۳۹۰، کالا‌های وارداتی از مبداء کشور امارات از شمول این معافیت مستثنی شدند که این موضوع موجب اعتراض مسئولان و فعالان بخش خصوصی استان شد.

او افزود: با پیگیری‌های استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر، تخفیف ۲۰ درصدی سود بازرگانی برای کالا‌های وارداتی از مبداء کشور امارات برای بنادر استان از سر گرفته شد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به برقراری امکان ترانزیت اداری کالا بین مناطق ویژه بوشهر از شهریور امسال، بیان کرد: مسئولان استان با جدیت مطالبات بخش خصوصی را پیگیری کرده و به نتیجه رسانده اند. حالا نوبت بخش خصوصی است. انتظار داریم بازرگانان و فعالان این حوزه کوشش کنند تا فعالیت‌های تجاری را بیشتر و رونق بنادر استان را افزون کنند.
منبع:باشگاه خبرنگاران


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا