پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23739
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : اولین نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بوشهر در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برگزار شد. به گزارش «صدای استان» به نقل از روابط عمومی این سازمان؛ در این نشست مقرر شد تا دبیرخانه بزرگداشت روز بوشهر فعالیت خود را آغاز و طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی از سوی شهروندان و…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 24 مهر 1398 - 10:27

صدای استان : اولین نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بوشهر در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از روابط عمومی این سازمان؛ در این نشست مقرر شد تا دبیرخانه بزرگداشت روز بوشهر فعالیت خود را آغاز و طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی از سوی شهروندان و هنرمندان عزیز بوشهری را برای بررسی‌های بیشتر جمع‌آوری نماید تا در جلسات مداوم هفتگی که به منظور مطالعه و امکان‌سنجی این پیشنهادات در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار گیرند.

 

 

در این نشست دکتر احمد بارگاهی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر تاکید کرد که با همکاری و تلاش مضاعف همکاران این مجموعه، برنامه‌های هفته بوشهر باید با برنامه‌ریزی کامل و نهایتا تا اواسط بهمن‌ماه به صورت کاملا تدوین شده و آماده اجرا باشند.
وی به نقش پراهمیت عامه مردم در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های سازمان فرهنگی اشاره کرد و افزود: در این زمینه از طرح‌ها و برنامه‌های شهروندان بوشهری برای روز بوشهر استقبال می‌کنیم و امیدواریم که حضور شهروندان در مراسمات هفته بوشهر امسال هم در طراحی برنامه‌ها و هم در اجرای آنها پررنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد.
رضا رضازاده، معاون سازمان فرهنگی شهرداری نیز در این نشست به تلاش شبانه‌روزی کارمندان سازمان فرهنگی شهرداری در سنوات گذشته اشاره کرد و افزود: سازمان فرهنگی شهرداری همه‌ساله برنامه‌های متنوعی را در هفته بوشهر با مشارکت هنرمندان و شهروندان بوشهری برگزار کرده که با اقبال عمومی مردم نیز همراه بوده است. امسال نیز امیدواریم با تلاش‌های مضاعف همکاران بتوانیم برنامه‌های نوینی را در سال جاری برگزار و رضایت حداکثری مردم را جلب کنیم.
وی در پایان تاکید کرد که دبیرخانه روز بوشهر از امروز کار خود را با جدیت آغاز می‌کند.
گفتنی است، در این نشست برنامه‌های پیشنهادی این سازمان برای مناسبت‌های ملی – مذهبی و فرهنگی شش ماهه دوم سال نظیر دهه مبارک فجر نیز مورد بررسی قرار گرفت و برنامه‌هایی بدین منظور تدوین شد.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا