جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23722
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: درمانگاه کوثر خورموج به عنوان اولین درمانگاه بسیج استان بوشهر با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته بسیج به بهره داری می رسد. به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ سرهنگ پاسدار سهراب انبارکی صبح سه شنبه در بازدید از درمانگاه کوثر…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 23 مهر 1398 - 13:02

صدای استان: جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: درمانگاه کوثر خورموج به عنوان اولین درمانگاه بسیج استان بوشهر با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته بسیج به بهره داری می رسد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ سرهنگ پاسدار سهراب انبارکی صبح سه شنبه در بازدید از درمانگاه کوثر خورموج اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و ۱۵۲ متر مربع و در دو طبقه احداث شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: برای تکمیل این پروژه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

انبارکی تصریح کرد: این درمانگاه شامل داروخانه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، پانسیون، ترزیقات،مطب متخصص و غیره است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش داریم جهت تکمیل کادر درمانی درمانگاه از نیروهای همین شهرستان استفاده کنیم، ادامه داد: در این درمانگاه برای هزینه درمان ۵۰درصد تخفیف داده می شود.

فرماندار دشتی از تلاش و پیگیری‌های مجموعه سپاه قدردانی کرد و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر این پروژه مشکل برق دارد ضرورت دارد اداره برق در اسرع وقت این مشکل برطرف کند.

عبدالله نادری افزود: مشکل اعتبار برق این پروژه برطرف می شود و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قرار است این درمانگاه در هفته بسیج به بهره برداری برسد انتظار داریم در روند اجرای این پروژه تسریع شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا