چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23720
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان جم از آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی برای کاهش خسارت‌ها در فصل بارندگی خبرداد. به گزارش «صدای استان» به نقل از فارس؛ محمد حسینی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جم با اشاره به آغاز فصل بارش‌ها اظهار داشت: شهرستان جم یک منطقه کوهستانی است که…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 23 مهر 1398 - 13:00

صدای استان: رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان جم از آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی برای کاهش خسارت‌ها در فصل بارندگی خبرداد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از فارس؛ محمد حسینی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جم با اشاره به آغاز فصل بارش‌ها اظهار داشت: شهرستان جم یک منطقه کوهستانی است که در فصل بارش باران خطرات و حوادث مختلفی احتمال می‌رود که رخ دهد.

رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان جم با اشاره به مسیر کوهستانی جم به سیراف افزود: ریزش کوه در مواقع بارندگی در مسیر جم به سیراف احتمال رخ دادن حوادث را افزایش می‌دهد و راهداری باید تمام ماشین‌آلات خود را بسیج کند تا بازگشایی مسیر سریع‌تر انجام شود.

وی از آمادگی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان جم جهت مقابله با بحران‌های احتمالی خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی تمامی تجهیزات و امکانات خود را با هدف مقابله و کاهش خسارات به کار خواهند برد و هر چه سریع‌تر باید لایروبی تمامی مسیل‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

حسینی تاکید کرد: لایروبی سدهای آبخیزداری، پاکسازی معابر شهری و روستایی از نخاله‌های ساختمانی، صیانت از بستر و حریم رودخانه‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه نیز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جم مورد بررسی قرار گرفته است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا