پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23687
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مارکا امروز در گزارشی ویژه در مورد تابستان جنجالی و پرحاشیه نیمار ادعا کرد که او تا ۲۰ آگوست قصد داشت به رئال مادرید بپیوندد و نه بارسلونا. به گزارش “صدای استان”، نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ به طور قطع با نیمار به یاد آورده خواهد شد. فوق ستاره برزیلی که تصمیم…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 23 مهر 1398 - 09:56

صدای استان : مارکا امروز در گزارشی ویژه در مورد تابستان جنجالی و پرحاشیه نیمار ادعا کرد که او تا ۲۰ آگوست قصد داشت به رئال مادرید بپیوندد و نه بارسلونا.
به گزارش “صدای استان”، نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ به طور قطع با نیمار به یاد آورده خواهد شد. فوق ستاره برزیلی که تصمیم خود برای جدایی از پی اس جی را گرفته بود، قصد داشت به لالیگا برگردد. رئال و بارسا انتظار او را می کشیدند ولی در نهایت با توقعات مالی بالای پی اس جی این انتقال ممکن نشد و نیمار در پاریس ماند.

او دو روز پیش و در نشست خبری قبل از بازی برزیل و نیجریه تایید کرد که تحت هر شرایطی می خواست از پی اس جی جدا شود ولی پس از ماندنی شدن دیگر به چیزی جز موفقیت با پاریسی ها فکر نمی کند.

بارسلونا تنها تیمی بود که تا روز آخر نقل و انتقالات تلاش داشت تا نیمار را به خدمت بگیرد اما واقعیت این است که تا روز بیست آگوست، ستاره برزیلی بیشتر تمایل داشت به رئال مادرید ملحق شود تا بارسلونا.

برای نیمار مهمتر از هر چیزی جدایی از پی اس جی بود و او دو گزینه رئال و بارسلونا را برای این مهم مدنظر داشت اما تا هفته آخر نقل و انتقالات بیشتر تلاش او برای پیوستن به رئال بود و برای این منظور حتی با ۴ بازیکن بزرگ رئال نیز در تماس مداوم بود اما پس از اینکه متوجه شد رئال از تلاش برای جذب او دست کشیده، تصمیم گرفت تا به حرف دوست صمیمی خود لیونل مسی گوش دهد و پیشنهاد بارسا را جدی تر بگیرد. نیمار حتی حاضر شده بود خودش ۲۰ میلیون یورو پرداخت کند تا مجوز جدایی اش از پی اس جی صادر شود.

در روزهای منتهی به پایان نقل و انتقالات بود که بارتومئو رئیس بارسا با ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی در موناکو دیدار کرد و پس از آن مشخص شد که بارسا هم شانسی برای جذب نیمار نخواهد داشت.

نیمار تا پیش از ۲۰ آگوست که رئال رسما به پی اس جی اطلاع داد از جذب وی منصرف شده، با سرخیو راموس کاپیتان رئال در تماس مداوم بود. او تلاش داشت از طریق کاپیتان پرنفوذ رئال، مسیر انتقالش به جمع کهکشانی ها را هموار کند. نیمار همچنین با هموطنان رئالی اش مارسلو و کاسیمیرو نیز تماس داشت و آخرین بازیکنی که نیمار با او در مورد پیوستنش به رئال صحبت کرد، لوکا مودریچ بود.

سران رئال با اطلاع از این تماس ها تمام راه های جذب نیمار را بررسی کردند ولی در شرایطی که انتقال او هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون یورو را می طلبید و به این باید دستمزد بالای نیمار را هم اضافه کرد و در حالی که گرت بیل و خامس هیچ علاقه ای به ترک رئال نداشتند، در نهایت نتیجه بر این شد که از جذب نیمار دست بکشند.

رئال روز ۲۰ آگوست به لئوناردو مدیر ورزرشی پی اس جی این موضوع را اطلاع داد تا بارسا در راه جذب نیمار تک و تنها شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا