پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23664
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: پیشگیری یکی از اولویت‌های اصلی در حوزه بهداشت دهان و دندان است. به گزارش «صدای استان»؛ دکتر سعید کشمیری در حاشیه افتتاح کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: با توجه به آمارهای موجود از وضعیت بهداشت دهان و…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 23 مهر 1398 - 09:20

صدای استان: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: پیشگیری یکی از اولویت‌های اصلی در حوزه بهداشت دهان و دندان است.

به گزارش «صدای استان»؛ دکتر سعید کشمیری در حاشیه افتتاح کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: با توجه به آمارهای موجود از وضعیت بهداشت دهان و دندان، نیاز به کارهای بنیادی و پایه‌ای در استان بوشهر احساس می‌شد.

دکتر کشمیری با اشاره به تلاش‌های مؤثر در بهبود وضعیت بهداشت دهان و دندان در استان بوشهر افزود: در کنار پایش سلامت دندان دانش آموزان در مدارس و انجام اقدامات پیشگیرانه، راه‌اندازی و احداث کلینیک‌های ثابت و سیار دندانپزشکی در استان بخشی از طرح بزرگ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های دهان و دندان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به استقبال مردم از ارائه خدمات شبانه‌روزی دندانپزشکی در تعطیلات نوروز ۹۸ تصریح کرد: ضرورت وجود مرکز شبانه‌روزی ارائه خدمات دهان و دندان موجب شد تا برای نخستین بار شاهد افتتاح کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز تشکر از فراهم شدن زیرساخت لازم برای راه‌اندازی این کلینیک خاطرنشان کرد: مایه خوشحالی و افتخار است که پزشک حاضر در این کلینیک از دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

 

دکتر کشمیری تصریح کرد: افتتاح این مرکز و ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب در تمامی ساعات شبانه‌روز با حضور دندان‌پزشک مقیم در بیمارستان گامی مؤثر در افزایش رضایتمندی مراجعین است.

مسئول کلینیک‌های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: ارائه خدمات شبانه‌روزی دندانپزشکی در مرکز استان یکی از برنامه‌هایی بود که با توجه به دستور وزیر بهداشت مبنی بر ارائه خدمات شبانه‌روزی در مراکز اصلی درمانی هر استان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز قرار گرفت.

علی بن هلال با اشاره به عدم ارائه خدمات شبانه‌روزی در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس گفت: کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی با حمایت و پیگیری رییس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و همکاری رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر به افتتاح رسید.

بن هلال افزود: پس از انجام مذاکرات لازم با دندان‌پزشک فارغ‌التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم مقرر شد کلینیک دندانپزشکی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر به شکل شبانه‌روزی به مراجعین خدمات ارائه دهد.

وی درباره خدمات این کلینیک چنین گفت: کلیه خدمات تشخیصی، بهداشتی، درمانی، انجام معاینات کامل، جرم‌گیری، خدمات پیشگیری و ترمیمی، پر کردن و ساخت پروتزهای دندانی در سه نوبت هشت‌ساعته با حضور پزشک مقیم و با تعرفه مصوب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مراجعین ارائه می‌شود.

کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی درمانگاه مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر با حضور رییس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افتتاح شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا