سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23662
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از ساماندهی و بهسازی گلزارهای شهدای استان خبر داد و گفت: همه مسئولان باید به وظیفه خود در مقابل خانواده‌های شهدا و ایثارگران عمل کنند. به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری بعدازظهر دوشنبه آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 23 مهر 1398 - 09:19

صدای استان : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از ساماندهی و بهسازی گلزارهای شهدای استان خبر داد و گفت: همه مسئولان باید به وظیفه خود در مقابل خانواده‌های شهدا و ایثارگران عمل کنند.

به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری بعدازظهر دوشنبه آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارای اهمیت بالایی است و خدمت به آنان علاوه بر وظیفه یک فرصت نیز محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: یاد و خاطره شهدا در طول تاریخ زنده خواهد ماند ولی ما نیز باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ادامه داد: شهدای عزیز با ایثار و نثار خون پاک خود از اسلام، نظام و انقلاب دفاع کردند و امروز همه ما وظیفه داریم از آرمان‌های این عزیزان پاسداری و صیانت کنیم.

فرماندار تنگستان نیز با اشاره به اینکه خدمت در بنیاد شهید علاقه می‌خواهد اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است و یکی از وظایف بسیار مهم بنیاد شهید بحث پاسداشت شهدا و رسیدگی به خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران است.

عبدالحسن رفیعی پور بیان کرد: وظیفه همه ماست در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حل مسائل و مشکلات خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران گام برداریم چون که شهدا برای حفظ ارزش‌های اسلامی و دفاع از آب و خاک ایران اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی تصریح کرد: مدیریت جدید بنیاد شهید شهرستان برنامه‌ریزی لازم در راستای ساماندهی گلزار شهدای شهر اهرم و بهسازی سایر گلزارها و دیدار با خانواده شهدا داشته باشد.

رفیعی پور بیان کرد: به منظور ساماندهی گلزار شهدای اهرم در کمیته برنامه‌ریزی امسال اعتبار لازم اختصاص داده‌شده که باید پیگیری لازم در راستای تخصیص و اجرای پروژه صورت گیرد.

آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان برگزار و از خدمات محمد دهدار تقدیر و داریوش محمدی از نیروهای بومی شهرستان به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تنگستان معرفی شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا