شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23627
تعداد نظرات: ۰

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال ۱۲ تن و صد کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد افزایش یافت. به گزارش «صدای استان »؛ سرهنگ حیدر سوسنی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه حمل مواد…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 21 مهر 1398 - 21:39

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال ۱۲ تن و صد کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد افزایش یافت.

به گزارش «صدای استان »؛ سرهنگ حیدر سوسنی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه حمل مواد مخدر از خشکی به دریا سوق پیدا کرده است، بیان کرد: ۹۰ درصد کشفیات صورت گرفته در دریا و سواحل بوده است.

او، با بیان اینکه ۴.۵ تن  از مواد مخدر  کشف شده در نیمه نخست امسال با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر ضبط شده است، گفت: این میزان مواد مخدر با متلاشی شدن هفت باند کشف شده و نسبت به مدت مشابه پارسال  ۱۱ درصد افزایش یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: بیش از ۷.۶ تن مواد مخدر نیز در همین مدت به همت دریابانی، اداره کل اطلاعات، نیروی دریایی سپاه، سپاه امام صادق (ع) و دیگر دستگاه‌ها کشف شده است.

سوسنی، همچنین از دستگیری هزار و ۶۵۷ نفر در زمینه حمل و عرضه مواد مخدر خبر داد و افزود: در نیمه نخست امسال ۲۳ باند حرفه‌ای مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شده است

او بیان کرد: امسال تاکنون هشت هزار و ۲۵۰ لیتر موادپیش‌ساز مخدر در استان بوشهر کشف شده که نشان از افزایش ۳۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر  پاکسازی ۳۳۹ طرح در محله‌های آلوده و دستگیری معتادان را از دیگر برنامه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر عنوان کرد و گفت: در این مدت ۱۵۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا