سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23604
تعداد نظرات: ۰

 معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با استقرار شناور لایروب زمینه عملیات لایروبی کانال دسترسی و پای اسکله های بندر گناوه فراهم شد. به گزارش «صدای استان» به نقل از فارس؛ محمد قاسمی در این ارتباط اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌های مستمر اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 21 مهر 1398 - 10:56

 معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با استقرار شناور لایروب زمینه عملیات لایروبی کانال دسترسی و پای اسکله های بندر گناوه فراهم شد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از فارس؛ محمد قاسمی در این ارتباط اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌های مستمر اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص لایروبی نگه‌داری کانال دسترسی و پای اسکله‌های بندر گناوه، لایروب کاتر ساکشن لاله از بندر محمد عامری به بندر گناوه منتقل شده است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: طی یک ماه گذشته مقدمات اجرایی پروژه شامل تجهیز کارگاه، انتقال و نصب لوله‌های دریایی و خشکی و همچنین اصلاح دایک به انجام رسیده و با انتقال این دستگاه پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی از ابتدای آبان ماه آغاز شود.

وی عنوان کرد: با توجه به ازدحام و تراکم بیش از حد شناورها در محدوده خور و اسکله‌های بندر گناوه، اجرای موفقیت‌آمیز این پروژه در گرو مشارکت تمامی ذینفعان به ویژه تعاونی‌های لنج‌داران و شیلات خواهد بود.

قاسمی ادامه داد: براساس برآورد صورت گرفته پیش‌بینی شده حدود ۶۵ هزار مترمکعب لایروبی ظرف مدت ۲.۵ تا ۳ ماه آینده صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه با انجام لایروبی عمق کانال دسترسی بندرگناوه به ۳.۵ متر خواهد رسید، بیان کرد: این لایروبی در قالب قرارداد پنج ساله لایروبی نگه‌داری حوزه جنوب غرب و توسط شرکت طرف قرارداد سازمان بنادر و دریانوردی اجرایی می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا