جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23600
تعداد نظرات: ۰

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری گناوه گفت: با پیگیری های بعمل آمده مشکل کمبود سیلندر گاز مایع در گناوه در حال برطرف شدن است و تا اواسط هفته جاری توزیع آن به روال عادی بازی‌گردد. به گزارش «صدای استان»؛ حسین امیری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: با توجه…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 21 مهر 1398 - 10:54

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری گناوه گفت: با پیگیری های بعمل آمده مشکل کمبود سیلندر گاز مایع در گناوه در حال برطرف شدن است و تا اواسط هفته جاری توزیع آن به روال عادی بازی‌گردد.

به گزارش «صدای استان»؛ حسین امیری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: با توجه به نایاب شدن سیلندر گاز در شهر گناوه پیگیری های لازم انجام و در روز گذشته ۵۶۰ سیلندر توزیع شد.

وی افزود: توزیع این میزان به دلیل مصرف بالا ناکافی است و در تلاشیم تا در همین هفته به اندازه موردنیاز تامین تا مشکل ایجاد شده برطرف شود.

امیری اضافه کرد: میزان مصرف گاز مایع در این شهر بویژه در بیشتر مراکز عرضه موادغذایی بدلیل گردشگرپذیر بودن بالا است و  به ۱۵۰۰ سیلندر در روز نیاز است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری گناوه با بیان اینکه بیشترین کمبود مربوط به سیلندرهای شرکت ایران گاز است، گفت: چنین وضعیتی به صورت مقطعی بویژه در زمستان که مصرف گاز افزایش می‌یابد، وجود داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه شبکه گازرسانی در ۹۵ درصد شهر گناوه اجرا شده از شهروندانی که تاکنون از این نعمت پاک بهره‌مند نشدند خواست اقدام کنند.

وی بیان کرد: البته برخی از افراد برای تامین هزینه گازکشی در منازل خود مشکلاتی دارند و باید برای آنان چاره اندیشی کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا