جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23569
تعداد نظرات: ۰

دبیر هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر گفت: یک مدال طلا و سه برنز حاصل تلاش ورزشکاران ورزش زورخانه‌ای استان در مسابقات قهرمانی کشور بود. به گزارش «صدای استان»؛ علی بحیرائی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش‌های زورخانه‌ای است و شاهد درخشش…

تاریخ انتشار: شنبه ، 20 مهر 1398 - 15:08

دبیر هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر گفت: یک مدال طلا و سه برنز حاصل تلاش ورزشکاران ورزش زورخانه‌ای استان در مسابقات قهرمانی کشور بود.

به گزارش «صدای استان»؛ علی بحیرائی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش‌های زورخانه‌ای است و شاهد درخشش ورزشکاران این رشته در سطح کشور هستیم.

بوشهری‌ها در مسابقات ورزش زورخانه‌ای قهرمانی کشور ۴ مدال گرفتند

 

وی اضافه کرد: ورزشکاران استان بوشهر در رشته‌های چرخ چمنی امید وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم، چرخ تیز ۸۰ تا ۹۰ کیلو گرم امید، کباده وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم رده سنی جوانان و کشتی پهلوانی ۷۰ کیلوگرم به فینال مسابقات مناطق هفت گانه قهرمانی کشور اعزام شدند.

بحیرائی بیان کرد: در این مسابقات که به یادبود شهدای مدافع حرم خمینی شهر اصفهان برگزار شد، علی عباسی در رده سنی امید وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلو گرم در رشته چرخ چمنی موفق به کسب عنوان سوم کشور و مدال برنز  و در رشته چرخ تیز همین وزن موفق به کسب عنوان سوم مشترک شد.

سرمربی تیم اعزامی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر افزود: محمد عباسی ورزشکار آتیه دار استان بوشهر پس از غلبه رقبای خود در رشته کشتی پهلوانی به مقام اول و مدال طلا  و در رشته کباده رده سنی جوانان در وزن ۷۰ تا ۸۰ به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.

بحیرائی گفت: ورزشکاران استان بوشهر پس از شرکت در مسابقات منطقه ۳ با حضور استان های فارس، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهار محال و بختیاری و کسب مقام های برتر منطقه و سهمیه در رشته های چرخ چمنی و چرخ تیز رده سنی امید در وزن ۸۰ تا ۹۰  و رشته کباده جوانان در وزن ۷۰ تا ۸۰ به فینال مسابقات قهرمانی مناطق  کشور راه یافتند.
منبع:مهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا