جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23541
تعداد نظرات: ۰

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: پس از جلسه هیات مدیره باشگاه و با توجه به بررسی نتایج به دست آمده از ابتدای فصل تاکنون، و در جلسه‌ای که با عبداله ویسی داشتیم، این مربی به صورت توافقی از سمت خود کناره گیری کرد.     « صدای استان »؛ سعید مسیگر افزود: تا تعیین…

تاریخ انتشار: شنبه ، 20 مهر 1398 - 10:30

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: پس از جلسه هیات مدیره باشگاه و با توجه به بررسی نتایج به دست آمده از ابتدای فصل تاکنون، و در جلسه‌ای که با عبداله ویسی داشتیم، این مربی به صورت توافقی از سمت خود کناره گیری کرد.

 

 

Image result for ‫عبدالله ویسی‬‎« صدای استان »؛ سعید مسیگر افزود: تا تعیین سرمربی جدید تیم، هدایت تیم بر عهده مهرداد کریمیان خواهد بود.

 

او بیان کرد: از زحمات آقای ویسی از فصل گذشته تا کنون کمال تشکر را داریم و امیدواریم در ادامه زندگی ورزشی خود موفق و سربلند باشد.

 

شاهین شهرداری بوشهر که امسال وارد لیگ برتر فوتبال شده از شش بازی گذشته، فقط یک امتیاز به دست آورده و در مکان آخر جدول است.

 

این تیم با سرمربی‌گری ویسی به لیگ برتر راه یافت و با همین مربی نیز پا به لیگ برتر گذاشت.

 

 

ویسی: مخالفان من در بوشهر انگشت شمار هستند

 

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر امروز در گفت‌وگو با رادیو ایران گفته بود: کار من و شاهین به انتها رسیده، با توافق صورت گرفته از هم جدا می‌شویم. نتوانستیم کارمان را به خوبی انجام بدهیم و نمی‌شود ادامه داد و فکر می‌کنم امشب از هم جدا خواهیم شد.

او ادامه داد: اکنون بوشهر هستم، سر تمرین رفتم، زمین خط کشی نشده بود و نور کافی نبود  و در تمرین نماندم.

 

 

ویسی در ادامه بیان کرد: امشب یک جلسه خواهیم داشت و توافق کنیم از هم جدا بشویم. از مردم خوب بوشهر و هواداران واقعی ایشان معذرت خواهی می‌کنم که نتوانستم ادامه بدهم و خوشحالشان کنم.

او در مورد مصاحبه سرپرست تیم درباره دو برابر شدن مخالفت‌ها با او پس از نتایج اخیر، گفت: نه، چنین نیست، تعداد انگشت شماری بودند که از یک خانواده بودند و پریروز باحال معلوم با عربده کشی به تمرین آمدند، پلیس آمد و گفت که حالشان خوب نیست و همه آن‌ها را می‌شناسند، آن‌ها برای من خط و نشان کشیدند که ۴-۵ نفر بودند و پلیس جمعشان کرد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: آن‌ها در بازی نیز، کنار کاپیتان نشسته بودند و کاپیتان نتوانست به آن‌ها بگوید فحاشی نکنند.

ویسی ادامه داد: ۹۷-۹۸ درصد ورزشگاه ما را تشویق کردند و ممنونشان هستم، امیدوارم که در آینده شاهین بوشهر موفق و خوشحال باشد.

 

 

او بیان کرد: هیچ صحبتی با تیمی نکرده ام، مربی حرفه‌ای هستم، در خانه می‌نشینم تا پیشنهاد بیاید، جا دارد از پیشکسوتان تیم شاهین و شهردار تشکر کنم که از ما حمایت کردند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

تکلیف حامی مالی مشخص می‌شود

در همین حال دبیر و عضو هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به مذاکرات و تبادل نظر بین نماینده حامی مالی ( محمدنجفی ریاست هیات فوتبال استان بوشهر) و هیات همراه با اعضاء هیات مدیره و اعضاء شورای شهر برای بررسی پیشنهادهای حامی در خصوص فعالیت در باشگاه، مقرر شد این پیشنهادها بررسی شود.

نادر مظفری نژاد بیان کرد جلسه هیات مدیره  در روزهای آینده به زودی برای نهایی شدن فعالیت حامی مالی تشکیل خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا